Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-04@02:26:59 GMT

مراسم گرامیداشت روز دانشجو در واحد داریون برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۳۳۳۷۱

مراسم گرامیداشت روز دانشجو در واحد داریون برگزار شد

مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد داریون برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، به مناسبت میلاد با سعادت حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) و روز دانشجو مراسم جشنی با حضور اعضای هیأت رئیسه، استادان، کارکنان و جمعی از دانشجویان در سالن شهید چمران واحد داریون برگزار شد.

مرتضی حق‌شناس رئیس واحد داریون با گرامیداشت روز دانشجو و با توجه به مشارکت پیامبر گرامی اسلام در پیمان جوانمردان در سنین جوانی که برای کمک به مظلومان و ایستادگی در مقابل ظالمان شکل گرفته بود و نیز سخن امام علی(ع) که می‌فرمایند: «دشمن ظالم و کمک مظلوم باشید» به بیان افتخار آفرینی جوانان دانشجو در استکبارستیزی و اعتراض به کودتای ننگین آمریکا در مرداد 1332 و سفر معاون رئیس‌جمهور آمریکا به ایران و حضور در دانشگاه تهران پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حق‌شناس یاد و خاطره شهدای دانشجو را گرامی داشت و گفت: «دانشجوی مسلمان و انقلابی بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب باید در راستای رشد و شکوفایی همه جانبه علمی و فرهنگی تلاش کند.»

وی همچنین با گرامیداشت هفته وحدت، اتحاد و همدلی میان مردم و مسئولان را رمز ماندگاری نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

در پایان این مراسم گروه تواشیح طاها به اجرای برنامه پرداخت و از نفرات برگزیده آموزشی و فرهنگی با اهدای هدایا و لوح یادبود تجلیل شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۳۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیف سربازان مرکز آموزشی امام رضای بیرجند و مراسم گرامیداشت روز معلم

 


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان ، در این مراسم از تعدادی از خانواده شهدا، و نیرو‌های کادر و وظیفه مرکز آموزش  امام رضا و خانواده‌های آنان قدردانی شد.


طالبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار هم با تبریک روز معلم گفت:معلمی جایگاه رفیعی دارد و هر چه امروزه با آن دست یافتیم از همین میز‌های مدرسه بوده است.


امیر شاطری ارشد نظامی آجا در این مراسم گفت: نیرو‌های مسلح به جهانیان نشان داند که برای دفاع از وطنشان همیشه اماده هستند.


در پایان مراسم هم یگان‌های حاضر در میدان، رژه رفتند.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد خبرنگاران کشته شده فلسطینی در روز جهانی آزادی مطبوعات
  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • برگزاری مراسم گرامیداشت روز معلم در روستای مشهدکاوه + فیلم
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ ۵۰ دانشجو در فاز نخست شاغل می‌شوند
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ اشتغال ۵۰ دانشجو در فاز نخست
  • مراسم گرامیداشت هفته معلم و عقیدتی سیاسی در خوی + تصاویر
  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان
  • برگزاری گرامیداشت روز معلم در بخش شمیل بندرعباس
  • استاندار لرستان باحضور در یک مدرسه روستایی روز معلم را گرامی داشت
  • تحلیف سربازان مرکز آموزشی امام رضای بیرجند و مراسم گرامیداشت روز معلم