Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@09:57:11 GMT

آغاز توزیع بنزین یورو ۴ در یاسوج

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۳۳۹۰۶

آغاز توزیع بنزین یورو ۴ در یاسوج

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛مسعودی با بیان اینکه روزانه ۵۷۵ هزار لیتر بنزین در جایگا‌های عرضه سوخت در استان توزیع می‌شود گفت: پیش بینی می‌شود تا پایان امسال۲۱۰ میلیون لیتر بنزین در استان توزیع شود.


وی از آغاز توزیع و عرضه بنزین یورو ۴ در جایگاه‌های مرکز استان خبر داد و افزود: این نوع سوخت به لحاظ شاخص‌های زیست محیطی کیفیت خوبی دارد و بر اساس مصوبه شرکت ملی پخش فرآورد‌های نفتی ایران فقط در کلان شهر‌ها با همان قیمت بنزین معمولی توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسعودی با اشاره به اینکه ۲۸ جایگاه عرضه سوخت در ناوگان درون شهری و برون شهری سراسر استان فعال است ادامه داد: تلاش می‌شود در آینده بنزین یورو ۴ در دیگر شهر‌های استان نیز توزیع شود.


رئیس شرکت ملی پخش فرآرود‌های نفتی استان از راه انداری مجدد جایگاه عرضه سوخت بنزین بلوار جمهوری یاسوج پس از ۵ سال تعطیلی در هفته آینده خبر داد و گفت: این جایگاه پس از یک سال پیگیری و با هزینه ۱۰ میلیارد ریال بازسازی و یکی از مطالبات مردم شهر یاسوج محقق شد.


مسعودی با بیان اینکه این جایگاه با ۵۰ درصد افزایش ظرفیت وارد مدار سوخت رسانی می‌شود افزود: تعداد نازل‌های این جایگاه در ۵ سال پیش ۱۲ جایگاه بوده که این تعداد هم اکنون به ۲۴ نازل افزایش یافت.


وی همچنین از راه اندازی سامانه تلفنی ۰۹۶۲۷ شرکت ملی پخش فرآودره‌های نفتی ایران برای نظارت و کنترل بیشتر خبر داد و گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در جایگاه‌های عرضه سوخت و یا نارضایتی از نحوه ارائه خدمات در این جایگاه‌ها با این سامانه تلفنی تماس بگیرند.

انتهای پیام/د

توزیع بنزین یورو4

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۳۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت مجلس با جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیرو‌های مسلح

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ جدول ۲۱ با عنوان «توزیع اعتبارات نیرو‌های مسلح» را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول گفت: این جدول مربوط به نیرو‌های مسلح است که ما ۱.۸ میلیارد یورو پیش‌بینی کردیم. این بودجه برای بنیه دفاعی کشور است.

نماینده دولت نیز گفت: در این جدول نرخ پیش‌بینی شده برای ۱.۸ میلیارد یورو بیشتر از نرخ پایه کالا‌های اساسی یعنی ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و بازار دوم یعنی‌ای پی اس است و احتمالا نرخ بازار آزاد بوده که ما با آن مخالفیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • موافقت مجلس با جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیرو‌های مسلح
  • تصویب جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح
  • ناترازی بنزین با سوخت متانول برطرف می‌شود
  • موافقت بانک مرکزی با عرضه ۵۰۰ یورو به زئران حج ۱۴۰۳
  • موافقت بانک مرکزی با عرضه 500 یورو به زئران حج 1403
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • پای ربات‌ها به پمپ بنزین رسید
  • بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان
  • پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد
  • کارت سوخت در بازار سیاه