Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-28@14:37:31 GMT

رئیس دفتر مقام معظم رهبری وارد کرمان شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۳۳۹۱۴

رئیس دفتر مقام معظم رهبری وارد کرمان شد

کرمان - حضرت آیت الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در بدو ورود به کرمان، در فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان مورد استقبال استاندار کرمان و جمعی از مسئولین استان قرار گرفت.

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله محمدی گلپایگانی صبح پنجشنبه به اتفاق آیت الله تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به منظور شرکت در جلسه شورای اداری استان و تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان به کرمان سفر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در بدو ورود به کرمان، در فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان مورد استقبال استاندار کرمان، جمعی از مسئولین و مقامات، جامعه روحانیت استان و خانواده معظم شهدا قرار گرفت.

آیت الله محمدی گلپایگانی در جمع اصحاب رسانه و مطبوعات هدف از سفر دو روزه خود به کرمان را تکریم و معارفه امام جمعه کرمان عنوان کرد و گفت: طی حکمی از سوی مقام معظم رهبری، حجت الاسلام علیدادی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان منصوب شده است.

وی به استعفای آیت الله جعفری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان پس از چهار دهه فعالیت اشاره کرد و افزود: نمی توان استان را بدون نماینده ولی فقیه و امام جمعه گذاشت لذا از سوی مقام معظم رهبری مامور شدم جهت معارفه امام جمعه کرمان، به این استان سفر نمایم.

گفتنی است، دیدار با آیت الله جعفری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سابق کرمان، شرکت در جلسه شورای اداری و دیدار با مسئولان استان ، شرکت در نماز جمعه و قرائت حکم رهبری در آیین معارفه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه جدید کرمان از برنامه های رئیس دفتر مقام معظم رهبری در سفر دو روزه به کرمان است.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۳۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید موسی موسوی به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله وانا الیه راجعون

خبر ارتحال عالم رباني ومجاهد مرحوم ماموستا ملا احمد فخری موجب كمال تاثر گردید. این فقیه بصیر از پیشگامان انقلاب اسلامی و از یاوران صدیق  حضرت امام و مقام معظم رهبری بود وهمواره با زهد و تواضع خاص  توفیق بالائی در خدمت خالصانه به مردم  داشت وشمع جمعی برای یاوران انقلاب بود. اینجانب  این فقدان اسفبار  را محضر روحانیت خدوم و مردم بزرگوار آن منطقه و خانواده و فرزندان ایشان تسلیت عرض نموده، غفران و علو درجات وجبران این ضایعه را از خداوند منان مسئلت دارم.

سیدموسی موسوی
نماینده سابق حضرت امام و رهبری معظم در منطقه کردستان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باعث ریشه کن شدن فساد است
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • همراهان منطقه‌ای آمریکا و اسرائیل صحنه را در «وعده صادق» باختند
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید