Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@02:10:17 GMT

چهارمین نشست شورای فرهنگ عمومی هندیجان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۱۳۵۵۰

چهارمین نشست شورای فرهنگ عمومی هندیجان برگزار شد

چهارمین نشست شورای فرهنگ عمومی با حضور امام جمعه، فرماندار و اکثریت اعضا در دفتر امام جمعه هندیجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر هندیجان، حجت الاسلام و المسلمین احمد ساری اصل امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی هندیجان با تبریک هفته وحدت و فرا رسیدن میلاد پیامبر (ص) و امام صادق (ع) اظهار داشت: حفظ وحدت، ضامن بقای اسلام و انقلاب است و این هفته خجسته که یادگار ارزشمند امام راحل به عنوان نقطه عطفی در حفظ برادری و برابری با سایر مسلمانان قلمداد شده و مادامی که این اتحاد پابرجاست، توطئه دشمنان انقلاب نقش بر آب خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کورش مودت فرماندار و نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی بندر هندیجان نیز در سخنانی اظهار داشت: همه مسئولان بویژه متولیان فرهنگی موظف به اجرای قانون در راستای خدمت رسانی به مردم هستند و معتقدیم که بایستی در حمایت از فرهنگ دینی، ایرانی و تقویت و نهادینه کردن اخلاق و ارزشهای انسانی در جامعه بکوشیم.

وی افزود: ما به عنوان مسئول اجرایی و فرهنگی می بایست خرده فرهنگ هایی که مانع از رشد و توسعه فرهنگی می شوند را شناسایی کرده و با ارائه راهکار و برنامه های مناسب، بر رفع آنان بکوشیم.

لازم به ذکر است، مسعود میرزاپور دبیر شورای فرهنگ عمومی هندیجان در خصص این جلسه اظهار داشت: در این نشست مصوب گردید کمیته حجاب و عفاف با مدیریت امام جمعه شهرستان تشکیل و اداراتی از قبیل حوزه علمیه، دانشگاه، بسیج و سپاه در کنار سایر نهادهای فرهنگی، نشست های تخصصی و کاربردی در این حوزه برگزار کنند.

 

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۳۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه دوم نشست ادبی «عصا بیفکن» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، گروه بین‌المللی هندیران، جلسه دوم نشست ادبی «عصا بیفکن» را به مناسبت انتشار غزل مقام معظم رهبری که یک بیت از آن را در آستانه عملیات وعده صادق خوانده بودند، برگزار می‌کند.

در این جلسه نیز به روال نشست گذشته شاعران ایرانی و خارجی به استقبال بیت «تو راست معجزه در کف ز ساحران مهراس / عصا بیفکن و از بیم اژدها مگریز» از مقام معظم رهبری که در آستانه عملیات وعده صادق خواندند، می‌پردازند.

این جلسه جمعه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۲۱ به وقت تهران و ۲۳ به وقت دهلی نو به‌صورت زنده در پیام‌رسان بله برگزار می‌شود.

جلسه نخست این نشست ادبی، جمعه ۷ اردیبهشت تشکیل شده بود.

کد خبر 6093962 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • آیت‌الله جنتی: معلمان، مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • جلسه دوم نشست ادبی «عصا بیفکن» برگزار می‌شود
  • چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند در خرم‌آباد برگزار می شود
  • انتصاب عاطفه خادمی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد
  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی