Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه با اشاره به اینکه امروز باید جوامع اسلامی در برابر دشمنان بایستند، گفت: جوامع اسلامی پاسخ گستاخی آمریکا و اسرائیل را از موضع قدرت و عزت اسلامی در سایه وحدت بدهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله محمدحسن ممدوحی، در گفت‌وگو با قم فردا با اشاره به اقدام اخیر ترامپ در اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: بیت المقدس قبله اول مسلمین می باشد و هر مسلمانی حساسیت خاصی بر این مکان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این اقدام ترامپ مبنی بر به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی یک طرح شوم آمریکا و اسرائیل می باشد.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه امروز باید جوامع اسلامی در برابر دشمنان بایستند، گفت: دشمنان اسلام هر از چندگاهی این گونه یاوه گویی هایی را انجام می دهند.
وی خاطرنشان کرد: اگر مسلمین و جوامع اسلامی، امروز در برابر دشمنان و غاصبان قدس شریف ایستادگی نکنند، آنها گستاخانه، طرح ها و برنامه های خود را اجرایی می کنند.
آیت الله ممدوحی افزود: باید پاسخ گستاخی آنها را از موضع اقتدار و عزت اسلامی در سایه وحدت داد.

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۴۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا رادان بعدازظهر جمعه در جلسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که در محل ساختمان این نهاد حوزوی برگزار شد بیان کرد: موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان علیه جامعه ما و مقابله جبهه کفر در برابر جبهه حق است که در صورت برنده شدن هر یک، شرایط تعیین کننده خواهد بود.

فرمانده فراجا بیان کرد: در طی این سالها رهبر معظم انقلاب بر موضوع شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی اشاره داشتند که متاسفانه برای این موضوعات تلاشی صورت نگرفت و تلاش های صورت گرفته نیز کافی نبوده و بسیاری فقط شنونده این بیانات بوده اند.

وی افزود: یکی از چالش ها در حوزه امنیت اخلاقی، نبود گفتمان واحد در بین دستگاه ها و نهادها است و از سویی دیگر در لایحه حجاب و عفاف نیز ابهاماتی وجود دارد.

سردار رادان اضافه کرد: هزینه پایین جرم بی‌حجابی و اظهارت ضد و نقیض برخی افراد مسوول و همچنین کمبود اعتبارات و امکانات مورد نیز از دیگر چالش های حوزه مقابله با بی حجابی و هنجارشکنی در کشور است.

کد خبر 6089379

دیگر خبرها

  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • هفته گرافیک افتتاح شد
  • جهاد اسلامی: نسخه آمریکایی آتش‌بس غزه بدتر و گمراه‌کننده‌تر است
  • عیار تسلیم‌ناپذیری دربرابر ظلم
  • الهندی:پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادر به حفاظت از خود نیست
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • انعکاس به موقع رسانه‌ها در پاسخ سخت ایران به اسراییل
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است