Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سفير فلسطين در تهران گفت: تمام رهبران جهان اسلام بايد در طرح آزادي فلسطين کمک کنند. به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري تسنيم، صلاح زواوي سفير فلسطين در تهران صبح امروز(پنجشنبه 16 آذر) در نشست خبري با اشاره به سخنراني شب گذشته ترامپ و اعلام بيت‌المقدس به عنوان پايتخت رژيم صهيونيستي، اظهار داشت: از سخنراني روز گذشته رهبر جمهوري اسلامي و رئيس‌جمهور درباره قدس و پيام وزارت خارجه و تمام مردم دنيا که کنار ما ايستادند، تشکر مي‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بيشتر بخوانيد1.واکنش يک مقام ارشد نيروهاي مسلح به اقدام اخير ترامپ درباره قدس
2. مجامع بين المللي در قبال انتقال پايتخت رژيم صهيونيستي سکوت نکنند
وي با بيان اينکه ما معتقديم آزادي فلسطين نزديک است و حتما آزاد مي‌شود و ريشه اين نبرد قومي، مذهبي و ملي است و همه مسلمانان بايد وارد نبرد شوند، افزود: ما از زماني که مبارزه مسلحانه کرديم، قسم خورديم خاک فلسطين را آزاد مي‌کنيم؛ رژيم صهيونيستي سعي مي‌کند که نقشه اسرائيل بزرگ را پياده کند و ترامپ به خاطر قول‌هايش به اسرائيل سعي مي‌کند اين قول ها را اجرايي کند.
سفير فلسطين در ايران اضافه کرد: اتفاق ديروز نبايد تنها به بيانيه دادن و تظاهرات ختم شود. هشدار مي‌دهم که اين يک مسئوليت شرعي است. تمام رهبران جهان اسلام بايد در اين پروژه کمک کنند تا به آزادي فلسطين منجر شود و همه با پول، اسلحه و سرباز کمک کنند تا فلسطين آزاد شود.
زواوي تصريح کرد: پروژه پيش‌ِ رو، پروژه اسرائيل بزرگ است و آنها ديگر طرح دو دولت را هم قبول ندارند، دشمن به ما دولتي نمي‌دهد و دولت فلسطين بايد بر همه خاک فلسطين حکومت کند، بايد همه خاک فلسطين را آزاد کنيم و بايد بجنگيم.
وي با بيان اينکه ما در نبردي هستيم که عمر اين نبر به عمر امت اسلام است و يک پروژه غربي بود که يهودي‌ها را از کل جهان آوردند و مي‌خواستند يک پايگاه ارزان براي سيطره داشته باشند و بر بازارهاي اسلامي سيطره پيدا کنند، گفت: در زمان دولت عثماني وحدت جهان اسلامي پابرجا بود و با فروپاشي اين دولت، کشورهاي تکه تکه اسلامي درست کردند و دشمنان تناقضات زيادي بين فرزندان اين امت ايجاد کردند.
صلاح زواوي با اشاره به اينکه "سايس پيکو" جهان اسلام و عرب را تکه تکه کرد و "اعلاميه بالفور" سرزمين ما را به کساني داد که مستحق ملک نبودند، اظهار داشت: پاداشي که به ما دادند صدها قطعنامه بين‌المللي بود که موميايي شده و هيچ‌کدام اجرايي نشدند.
سفير فلسطين در تهران با بيان اينکه فلسطين سرزمين معراج پيامبر است و جايي است که حضرت مهدي در آن نماز مي‌خواند و صدها صحابه پيامبر در آن خاک شدند، تصريح کرد: اسرائيل هرچند اختلاف قومي ايجاد کرده اما ملت فلسطين مبارزه خود را ادامه مي‌دهد. من تا روزي که زنده هستم سرباز کوچک اين نبرد خواهم بود و يک تکه کوچک از خاک فلسطين را از دست نخواهيم داد و از مبارزه دست نخواهيم کشيد.
وي افزود: وقتي امام راحل انقلاب خود را به پيروزي رساند جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز قدس نام برد. ايشان يک مرد عرفاني بود و مي‌ديد چه خطراتي متوجه قدس شريف است.
صلاح زواوي با اشاره به نقشه اسرائيل بزرگ، اظهار داشت: اسرائيل بزرگ شامل قسمتي از سوريه، کل اردن، سه چهارم عراق، يک دوم عربستان و کل خاک فلسطين است و اميدواريم اين نقشه پخش شود تا همه امت اسلامي به اين توطئه آگاه شوند.
سفير فلسطين در تهران تصريح کرد: من 2 پيشنهاد دارم. يک اينکه 10 کشور بزرگ اسلامي مانند ايران، مصر، عربستان، مالزي، ترکيه و.. جمع شوند و درمکه يا تهران يا قاهره مشکلات را حل کنند. پيشنهاد دوم ايجاد يک کميته علمايي از الازهر، قم و نجف است تا براي پايان درگيري‌‌هاي مذهبي تصميم بگيرند چراکه دين مشترک همه ما اسلام است.
وي افزود: امروز اسرائيل مشکلات فراواني دارد و ما شاهد مهاجرت معکوس هستيم و بسياري از ساکنان سرزمين‌هاي اشغالي در حال بازگشت به کشورهايشان هستند اما ما نبايد اجازه دهيم يک مهاجر هم در سرزمين ما زندگي کند.
صلاح زواوي با بيان اينکه شاهد عقب‌نشيني بزرگ جنبش هاي تکفيري در سوريه و عراق بوديم و ان شاءالله يک امت واحد زير سايه آزادي فلسطين و زير سايه قرآن خواهيم داشت، گفت: در پايان به روح کبير بنيانگذار جمهوري اسلامي که سفارت رژيم صهيونيستي را به سفارت فلسطين داد درود مي‌فرستم و به اميد روزي که شاهد اهتزاز پرچم‌هاي سياه از خراسان به سمت بيت‌المقدس باشيم.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۵۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت اسلامی بحرین با حمله پهپادی به اسرائیل اعلام موجودیت کرد + فیلم

گروه مقاومت اسلامی بحرین موسوم به «سرایا الاشتر» (گروهان‌های الاشتر) از حمله پهپادی به فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از المیادین، گروه مقاومت اسلامی بحرین موسوم به «سرایا الاشتر» (گروهان‌های الاشتر) با انتشار تصاویری از حمله پهپادی به فلسطین اشغالی اعلام موجودیت کرد.

این نخستین بار است که گروه مقاومت بحرین موسوم به سرایا الاشتر به اسرائیل حمله می‌کند.

گروه‌هان‌های الاشتر (سرایا الاشتر) به عنوان گروه مقاومت اسلامی بحرین تصاویری از حمله پهپادی به ساختمان شرکت حمل و نقل «تراک نت» در بندر ایلات خبر داد.

شرکت تراک نت پس از محاصره دریایی بندر ایلات از سوی یمنی‌ها، اقدام به انتقال زمینی کالا از بنادر کشورهای عربی خلیج فارس به فلسطین اشغالی کرده است.

کد خبر 750341

دیگر خبرها

  • حمله به ایلات اسرائیل؛ این‌بار «سرایاالأشتر» + فیلم
  • دومین حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به اسرائیل
  • مقاومت اسلامی بحرین با حمله پهپادی به اسرائیل برای اولین بار+ فیلم
  • مقاومت اسلامی بحرین با حمله پهپادی به اسرائیل اعلام موجودیت کرد + فیلم
  • سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم
  • حمایت جهانی از فلسطین «طوفان الاقصی» دوم است/ اسرائیل بازنده اصلی
  • کمربند انسانی معترضان آمریکایی برای دفاع از غزه/«ما آزاد نیستیم!»
  • کمربند انسانی معترضان آمریکایی برای غزه/ «ما آزاد نیستیم!»
  • مردم فلسطین، نیازمند دوراندیشی دولتهای مسلمان
  • رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد