Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@23:09:48 GMT

دستگیری 16 متهم تحت تعقیب در جیرفت

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۳۵۸۹۶

به گزارش ایسنا، سرهنگ رضا محمد رضایی گفت: در ادامه اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان جیرفت، مأمورین انتظامی این شهرستان از نقاط جرم خیز و آلوده طی 48 ساعت گذشته بازرسی کردند.

وی ضمن تقدیر از همت مضاعف فرماندهان، مدیران و کارکنان انتظامی شهرستان جیرفت، افزود: در این راستا 16 متهم تحت تعقیب دستگاه قضایی دستگیر شدند، همچنین 10 دستگاه خودرو متخلف و دارای پلاک مخدوش به پارکینگ منتقل و شیشه دودی 18 دستگاه خودرو در محل امحاء شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی کشف 5 فقره سرقت و دستگیری 3 سارق را از دیگر توفیقات این طرح 48 ساعته ارتقاء نظم و امنیت عمومی عنوان کرد و افزود: 21 دستگاه موتور سیکلت فاقد پلاک و مدارک قانونی نیز روانه پارکینگ شد. متهمین پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت، هدف از اجرای این طرح ها را افزایش احساس امنیت در بین شهروندان دانست و با اشاره به نقش مردم در برقراری نظم و امنیت، از شهروندان درخواست کرد، در جهت اجرای هرچه بهتر این گونه طرح ها با پلیس همکاری کنند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۵۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رضا سلوکی اظهار کرد: شب گذشته، تعدادی سارق مسلح با یک دستگاه خودروی سواری سمند در سطح شهرستان کمیجان حضور یافتند.

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب افزود: با حضور به موقع پلیس، سارقان که موفق به ارتکاب به جرم نشدند به طرف شهرستان خنداب متواری شدند که با اقدام سریع یگان گشت انتظامی خنداب خودرو تحت تعقیب قرار گرفت و با تیراندازی پلیس خودرو متهمان متوقف شد.

کد خبر 6088090

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • اصناف یکی از کانون‌های اصلی حفظ و ارتقاء امنیت جامعه هستند
  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • ارتقا امنیت در کرمانشاه محسوس‌تر می‌شود
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه