Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر روابط عمومی جامعه اسلامی دانشگاه لرستان گفت: همایش حقایق برجام با موضوع بررسی برجام و قراردادهای دولت در هفدهم آذر ماه در دانشگاه برگزار کند. احمد صالحی زاد، دبیر روابط عمومی جامعه اسلامی دانشگاه لرستان در گفت‌‍وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، ضمن تبریک فرارسیدن میلاد پیامبر رحمت(ص)، امام صادق(ع) و روز دانشجو گفت: جامعه اسلامی دانشگاه لرستان در نظر دارد همایش حقایق برجام با موضوع بررسی برجام و قراردادهای دولت در هفدهم آذر ماه در این دانشگاه برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

صالحی‌زاد ادامه داد: در این همایش که با حضور دانشجویان و مسئولین برگزار می‌شود، حضار می‌توانند نظرات و سوالات خود را مطرح کنند و پاسخ آن را دریافت کنند. 

دبیر روابط عمومی جامعه اسلامی دانشگاه لرستان خاطرنشان کرد: همایش حقایق برجام رأس ساعت ۲۰ در سالن آمفی تئاتر علوم پایه آغاز می‌شود.
لازم به ذکر است، این همایش با حضور دکتر علی باقری عضو تیم سابق مذاکره کننده هسته‌ای برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۶۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای تخریب چی در فسا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، دبیر برگزاری یادواره شهدای تخریب چی گفت: نخستین یادواره شهدای تخریب چی لشکر ۳۳ المهدی با عنوان معبرنشینان نور با حضور رزمندگانی از نقاط مختلف فارس، استان‌های هم جوار و بیش از پنج هزار نفر از مردم برگزار شد.
رحم دار افزود: در دوران دفاع مقدس ۲۳ رزمنده فسایی گردان تخریب ۳۳ المهدی به شهادت رسیدند.
دبیر برگزاری یادواره شهدای تخریب چی بیان کرد: پخش سرود، بیان خاطره گویی، اجرای نمایش رشادت‌های نیرو‌های تخریب چی، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، تجهیزات و اداوات جنگی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
این مراسم با عنوان معبرنشینان نور به همراه با بزرگداشت امامزاده اسماعیل در فسا برگزار شد.
شهرستان فسا در جنوب شرق فارس و در فاصله ۱۵۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی در شاهرود
  • همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» برگزار می‌شود
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق فردا برگزار می‌شود
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران دردمشق فردا برگزار می‌شود
  • اساتید و معلمان بهترین راهنما و الگوی جامعه
  • همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد
  • برگزاری یادواره شهدای تخریب چی در فسا
  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • شانزدهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!