Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقات جودو انتخابی تیم بانوان استان با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

عبدالرحمن قاسمی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: مسابقات جودو انتخابی تیم بانوان استان در رده سنی بزرگسالان در خانه جودو شهرکرد برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات 15 بانوی جودوکار از شهرهای شهرکرد، فارسان، سامان، بن و لردگان با یکدیگر رقابت کردند که در پایان دیبا امامی از فارسان در وزن منهای 52 کیلوگرم و زهرا احمدی و زهرا نادری هر دو از شهرستان بن در اوزان منهای 57 و 63 توانستند بر حریفان غلبه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: همچنین محبوبه مرادی از فارسان، مریم احمدی از بن و مهنوش آقاخانی از شهرکرد به ترتیب در اوزان منهای 70 و 78 و مثبت 78 کیلوگرم به برتری دست یافتند.

قاسمی خاطرنشان کرد: 6 بانوی برتر این مسابقات با قرارگرفتن در ترکیب تیم استان خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور آماده می‌کنند، مسابقات جودو قهرمانی بانوان کشور در رده سنی بزرگسالان 25 تا 28 آذر به میزبانی بهشهر مازندران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تیم منتخب قهرمان مسابقات فوتسال روستایی و عشایری لردگان شد، گفت: مسابقات فوتسال روستایی و عشایری لردگان گرامیداشت هفته بسیج پس از 8 روز رقابت با قهرمانی تیم منتخب به پایان رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: دیدار نهایی این رقابت‌ها سه شنبه 14 آذر بین دو تیم منتخب و دهیاری باغ انار برگزار شد که تیم منتخب توانست با نتیجه 4 بر یک پیروز شود و عنوان قهرمانی را به دست آورد.

قاسمی ادامه داد: مسابقات فوتسال روستایی و عشایری لردگان با حضور تیم‌های جنودالمهدی آب چنار، ستاره سرخ شهرک، فولاد مهر، منتخب، دهیاری ده کهنه، شهید انصاری بارز، سیاه جامگان سردشت، توپچی‌ها، دهیاری باغ انار و بارسا باغ انار در سالن تختی این شهر برگزار شد.

وی با بیان اینکه ادامه رقابت‌های والیبال قهرمانی نوجوانان استان با برگزاری سه دیدار انجام شد، گفت: در ادامه رقابت‌های والیبال قهرمانی و انتخابی نوجوانان پسر استان 3 دیدار در سالن فجر بروجن برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در این دیدارها تیم بروجن با نتیجه 3 بر یک از سد تیم فارسان گذشت و تیم شهرکرد هم با نتیجه مشابه توانست مقابل پارسه لردگان به پیروزی دست یابد.

قاسمی با بیان اینکه دیدار دو تیم فرخشهر و سامان هم با نتیجه 3 بر صفر به سود والیبالیست‌های فرخشهری به پایان رسیدف افزود: در این دوره از مسابقات تیم‌های پارسه لردگان، فرخشهر، بروجن، فارسان، آس جم لردگان و شهرکرد در دو گروه الف و ب برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می‌کنند، مسابقات والیبال قهرمانی و انتخابی نوجوانان چهارمحال و بختیاری تا 30 آذر ادامه دارد.

انتهای پیام/

R41350/P1486/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۲۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان

سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: تیم جوانان شهرکرد با غلبه بر تیم‌های سنندج و مشهد به مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر جوانان صعود کرد.

بیشتر بخوانید

دعوت بسکتبالیست‌های تیم مینی بسکتبال شهرستان شهرکرد به جشنواره انتخابی تیم ملی

وی افزود: تیم جوانان بسکتبال جز چهار تیم برتر کشور قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی
  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد
  • صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان
  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در شهرکرد
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • پنجمین اهدای عضو در چهارمحال و بختیاری همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران
  • معرفی برترین‌های مسابقات کاتا جودو بانوان استان همدان
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد