Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- سازمان سرمايه گذاري و کمک هاي فني و اقتصادي ايران اعلام کرد: در يکصد روز نخست فعاليت دولت دوازدهم 28 ميليارد و 500 ميليون دلار سرمايه خارجي در سايه بازگشت به نظام اقتصادي بين الملل تامين شد.

به گزارش تارنماي وزارت امور اقتصادي و دارايي، در اين مدت طبق آمارها 57 طرح جديد با حجم سرمايه پنج ميليارد و 393 ميليون دلار مصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنين 228 ميليون دلار براي افزايش سرمايه گذاري طرح هاي موجود، تاييد شد و مجموع اين 2 مورد به پنج ميليارد و 621 ميليون دلار رسيد.
همچنين بيش از 23 ميليارد و 100 ميليون دلار قرارداد فاينانس، براي بهره برداري بخش دولتي و خصوصي در مشارکت با نهادهاي مالي بين المللي نهايي شده و آماده دريافت است.
همه مبالغ به صورت خالص است و طرح هايي که به دلايل فني مجوز آنها در اين مدت باطل شده، از حجم سرمايه گذاري جلب شده، کسر شده است.
به گزارش ايرنا، رييس جمهوري هفتم آذرماه در گفت وگوي تلويزيوني با مردم، گزارش صد روزه عملکرد دولت دوازدهم را ارايه کرد.
وي از وزارتخانه ها، سازمان ها و نهادهاي زيرمجموعه دولت نيز خواست گزارش صد روزه عملکرد خود را منتشر کنند.
اخبار اقتصادي ايرنا در تلگرام IRNAeco@
اقتصام**9186*1961*
خبرنگار: هما همت خواه* انتشار: مريم مسعود
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۶۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت

هادی زند، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: مشکل قطارهای تندرو در خط ۵ رفع شده، تردد با قطارهای عادی هم در حال انجام و شرایط در روال عادی است.

گفتنی است؛ همچنین مرکز ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اعلام کرده بود؛ برخی از مسافران مترو با عدم رعایت نظافت عمومی در ایستگاه، متاسفانه ته سیگارهای خود را در داخل محوطه ریخته بودند که پیمانکار نظافت ایستگاه در حرکتی اشتباه و غیر اصولی قصد سوزاندن و ازبین بردن این ته سیگار ها را داشت تا در دید مسافر نباشد.

زند گفت: این مساله متاسفانه سبب شده است آتش به کابل های سیگنالینگ برسد و موجب اختلال و قطعی آن شود.

کد خبر 6093853

دیگر خبرها

  • رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در اولین ماه از سال ۱۴۰۳
  • بازار سرمایه یکی از مصادیق دقیق مشارکت مردم در اقتصاد است
  • توافق ۲۴ میلیون دلاری هیئت تجاری افغانستان در ازبکستان
  • تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت
  • اکسپو ۲۰۲۴، «نمایش امنیت» ایران
  • شناسایی ۷۲۳ فرصت سرمایه گذاری در مازندران
  • صدور ۱۶۵ میلیون دلار مجوز سرمایه گذاری خارجی در مازندران
  • اکسپو ۲۰۲۴ قدرت چانه‌زنی همدان در روابط تجاری را به رخ کشید
  • ۶ قرارداد برای صادرات محصولات تولیدی همدان در نمایشگاه ایران اکسپو امضاء شد
  • ۷۲۳ فرصت سرمایه گذاری در مازندران شناسایی شد