Web Analytics Made Easy - Statcounter

روسای اسرائیل_است">آمریکا_هرگز_مثل_سابق_نمی_شود">جمهوری اسلامی ایران و ترکیه در تماس تلفنی، قدس شریف را بخش لاینفک فلسطین_در_راس_مسائل_سیاسی_دنیای_اسلام_است_همه_موظف_هستند_از_فلسطین_و_ملت_آن_دفاع_کنند_فیلم">فلسطین_با_تمام_قوا_با_انتقال_سفارت_آمریکا_به_قدس_مبارزه_می_کنیم">فلسطین">فلسطینی_ها_علیه_تصمیم_ترامپ">آمریکا_از_خط_قرمز_عبور_می_کند">فلسطین دانستند و با نکوهش شدید تصمیم آمریکا، از همه آمریکا_درباره_قدس_بایستیم">کشورهای اسلامی و صلح دوست جهان خواستند متحد و یکصدا در برابر این حرکت بی ثبات کننده و غیرقانونی واشنگتن، بایستند

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این تماس تلفنی با اشاره به پیشنهاد "رجب طیب اردوغان" رئیس جمهور ترکیه برای تشکیل نشست فوق العاده سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در استانبول و دعوت از وی برای شرکت در این نشست، گفت: ما معتقدیم در شرایط کنونی همه کشورهای اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com/15922259/مسئولیت_همه_ناامنی_ها_مستقیما_بر_عهده_رژیم_صهیونیستی_است">اسلامی باید متحد و یکصدا در برابر این تصمیم نادرست، غیرقانونی، تحریک آمیز و بسیار خطرناک آمریکا، اقدامی جدی انجام دهند.

وی با قدردانی از تماس تلفنی رییس جمهور ترکیه تصریح کرد: امروز یکی از اولویت های جهان اسلام، مساله فلسطین، قدس و مقابله با اقدامات نادرست رژیم صهیونیستی است. ما همه آمریکا_درباره_قدس_بایستیم">کشورهای اسلامی و صلح دوست جهان را دعوت می کنیم تا در برابر این اقدامات غیرقانونی، ایستادگی کنند.

رییس جمهور با بیان اینکه منطقه ما نیاز به ثبات و امنیت دارد و این حرکات نادرست و غیرقانونی می تواند کشور فلسطین و کل منطقه را به سمت بی ثباتی بکشاند، به بی توجهی رژیم صهیونیستی به تمامی قطعنامه های سازمان ملل و ایستادگی در برابر جامعه جهانی اشاره کرد و گفت: بی تردید مسوولیت همه بی ثباتی و ناامنی ها، مستقیما بر عهده رژیم صهیونیستی است.

روحانی، مسئولیت ایرانی_نایب_رییس_مجمع_محیط_زیست_ملل_متحد_شد">سازمان_جهان_اسلام_تصمیم_ترامپ_را_انکار_حق_فلسطین_دانست">کشورهای اسلامی و مسلمانان را در این برهه زمانی،  نسبت به قدس شریف بسیار سنگین خواند و تصریح کرد: کشورهای اسلامی و همه کشورهای آزاده جهان باید در برابر حرکت و تصمیم واشنگتن، سریعا و در قالبی بازدارنده دست به اقدام بزنند.

رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران در نشست فوق العاده سران کشورهای عضو ایرانی_نایب_رییس_مجمع_محیط_زیست_ملل_متحد_شد">سازمان سازمان_جهان_اسلام_تصمیم_ترامپ_را_انکار_حق_فلسطین_دانست">همکاری اسلامی شرکت خواهد کرد.

روحانی در ابتدای این تماس تلفنی نیز با تبریک خجسته سالروز میلاد پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی(ص) و همچنین تشکر از ابراز تاسف همتای ترکیه ای خود از حمله تروریست ها به یکی از پست های مرزبانی و شهادت یکی از مرزبانان ایرانی، گفت: ما آماده ایم همه توان خود را برای تقویت امنیت مرزها و آمریکا_در_قبال_ایران_نمی_کند">مبارزه قاطع با تروریست ها بکار بگیریم.

رییس جمهور ترکیه نیز در این تماس تلفنی با ابراز تاسف از شهادت یکی از مرزبانان ایرانی در حمله تروریست ها گفت: این  حادثه به ما نشان داد که گسترش سازمان_جهان_اسلام_تصمیم_ترامپ_را_انکار_حق_فلسطین_دانست">همکاری دو کشور در مبارزه با تروریسم اهمیت ویژه ای دارد.

"رجب طیب اردوغان" در ادامه به تصمیم رییس جمهور آمریکا_هرگز_مثل_سابق_نمی_شود">آمریکا برای اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم اسرائیل اشاره کرد و گفت: این تصمیم نگران کننده و جسارت ترامپ، ناشی از اختلافات داخلی در جهان اسلام است و اکنون جهان اسلام باید یکصدا وحدت خود را نشان داده و با این حرکت، مخالفت کند.

رییس جمهور ترکیه تاکید کرد: این حرکت آمریکا نقض حقوق بشر و همه تصمیمات سازمان ملل متحد درباره قدس شریف است.

وی با بیان اینکه کسی که در منطقه ثبات را می خواهد نباید فراموش کند که قدس نقش کلیدی در منطقه و جهان دارد، گفت: ترکیه به عنوان رییس دوره ای سازمان همکاری اسلامی خواهان برگزاری اجلاس فوق العاده سران این سازمان در روزهای آتی است.

رییس جمهور ترکیه اظهار داشت: این مساله و مشکل واقعا باعث تشدید درگیری ها و حوادث بدی در منطقه خواهد شد و جهان اسلام باید وحدت و یکپارچگی خود را در قبال این موضوع به جهانیان اعلام کند.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۲۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران

معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص آخرین وضعیت لایحه تقسیم استان‌های کرمان و تهران گفت: این لایحه با توجه به فرصت زمانی کم باقی مانده تا پایان مجلس فعلی، به مجلس دوازدهم ارائه خواهد شد.

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در گفتگو با خبرنگار استان‌ها خبرگزاری دانشجو در کرمان در خصوص آخرین وضعیت لایحه تقسیم استان‌های کرمان و تهران گفت: این لایحه با توجه به فرصت زمانی باقی مانده تا پایان مجلس فعلی، به مجلس دوازدهم ارائه خواهد شد.

وی افزود: در بحث تقسیمات کشوری، موضوع تاسیس چندین استان جدید در کشور در دولت در حال نهایی شدن است، که این موضوع هم در مورد تهران و هم در مورد کرمان و احتمالا در مورد سیستان و بلوچستان صورت خواهد گرفت.

حسینی در مورد تاسیس استان کرمان جنوبی با توجه به قول رییس جمهور در سال ١٤٠١ در جمع مردم جیرفت نیز اظهار داشت: موضوع تاسیس استان کرمان جنوبی از نظر دولت نهایی شده است و قرار شد لایحه آن با موضوع تقسیم استان‌ تهران با هم به مجلس ارائه شود.

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد: موضوع تاسیس استان‌های جدید در دستور کار دولت است که بزودی بصورت یکجا اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: لایحه تاسیس استان‌های جدید در کرمان و تهران بزودی و در آینده‌ای نزدیک به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌گردد.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران
  • رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در مورد آخرین تحولات فلسطین
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در خصوص تحولات منطقه
  • گفت‌و‌گوی تلفنی امیرعبداللهیان با وزیر امور خارجه قطر
  • سازمان‌های بین‌المللی در ایجاد و تداوم صلح و حل منازعات بین دولت‌ها نقش به‌سزایی دارند
  • بیانیه پایانی پنجمین کنفرانس سالانه بین‌المجالس برای قدس در ترکیه
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • تحولات غزه؛ محور رایزنی تلفنی امیر قطر و رئیس‌جمهور مصر