Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم شهرستان برخوار صبح امروز از استادان و قهرمانان مسابقات بین المللی کشور ارمنستان استقبال کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چشم برخوار؛ مراسم استقبال از اساتید و قهرمانان مسابقات بین المللی ارمنستان امروز در شهر خورزوق برخوار برگزار شد.

این مراسم ابتدا در پارک شهرداری شهر خورزوق با حضور مسئولان، شورای شهر، پیشکسوتان، اساتید، مربیان و قهرمانان و هنرجویان باشگاه های شهر خورزوق و خانواده قهرمانان و عموم مردم ورزش دوست در کنار مزار شهدای گمنام برگزار شد و اساتید و قهرمانان با اهدای گل به شهدای گمنام ادای احترام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی این مراسم از هانشی باقری (سرپرست تیم و رئیس سبک ماتسوشیما)، رحیمی، شیهان حسین و حسن امیری (مربیان تیم) و قهرمانان استقبال باشکوهی انجام شد.

مراسم با حضور هانشی عبدالرضا عسگری (بنیانگذار کاراته برخوار)، شیهان علی عسکری، استاد عدالتی نیا (رئیس هیئت کاراته برخوار)، استاد اکبری و خانم صابری (اعضای شورای شهر خورزوق) و اساتید دیگر عباسی نسب، ابراهیمی، پوردایی و ابوطالبی (رئیس شورای ورزشی شهر خورزوق) وهنرجویان باشگاه های خورزوق و حنیف دستگرد و دلیگان برگزار شد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۶۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، مهدی شعبانی، رئیس اداره ورزش و جوانان شیروان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز در خراسان شمالی اظهار کرد: سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در عرض یک ماه گذشته، فردا در محل گود شیرکوه این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور ۲۰۰ شرکت کننده در این مسابقه گفت: کشتی گیران استان‌های خراسان رضوی و شمالی در اوزان ۴۶، ۷۴، ۸۶، ۹۶ و +۹۶ در این مسابقه به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شیروان افزود: سعی داریم این ورزش اصیل و چندین هزارساله کشورمان با برگزاری مداوم این مسابقات به جایگاه اصلی خود برسد.

شعبانی در انتها خاطرنشان کرد: هدف ما در برگزاری مسابقات کشتی با چوخه در شهرهای زیارت و خانلق استفاده کردن از تمام ظرفیت موجود شهرستان است.

خبرنگار : متین لنگری

انتهای خبر/

کد خبر: 1229261 برچسب‌ها ورزش

دیگر خبرها

  • دعوت ۱۲۴ مدال آور فدراسیون بدنسازی به مراسم تجلیل از قهرمانان
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کرمان درگلزار شهدای بین‌المللی شهر کرمان
  • امیر نصیرزاده: «وعده صادق» معادلات بین المللی را تغییر داد
  • کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای برگزار شد
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • آئین بزرگداشت روز روانشناسی در بوشهر برگزار شد