Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان - ایرنا - مسئول دفتر انجمن سینمای جوانان ایران در استان زنجان از استقبال قابل توجه هنرجویان از برگزاری دوره های تک درس مشاغل سینمایی در این استان خبر داد و گفت: دوره های تک درس انجمن سینمای جوانان ایران زمینه آشنایی تخصصی هنر جویان با رشته های مختلف فیلمسازی را فراهم می کند.

لیلی بیگلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 50 نفر از هنرجویان در دوره های مقدماتی و پیشرفته عکاسی در دفتر انجمن سینمای جوانان زنجان شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه مدت دوره های تک درس مشاغل سینمایی سه ماهه است، ادامه داد: در کنار این دوره ها دوره بلند مدت فیلمسازی نیز در انجمن سینمای جوانان زنجان برگزار می شود که مدت آن هفت ماه است و امسال حدود 18 نفر از علاقه مندان توانستند از طریق آزمن ورودی جواز حضور در این دوره را در زنجان کسب کنند.
بیگلی یکی از ویژگی‌های دوره های انجمن سینمای جوانان ایران را، کارگاه محور بودن آن ها اعلام کرد و افزود: دوره های آموزش فیلمسازی انجمن، بهترین درگاه برای ورود به عرصه سینما است.
وی یادآور شد: در صورت وجود متقاضی و به حدنصاب رسیدن تعداد هنرجویان، برای رشته های مختلف سینمایی از جمله فیلمنامه نویسی،کارگردانی، تصویر برداری و تدوین، دوره های تک درس سه ماهه در انجمن سینمای جوانان زنجان برگزار می شود.
بیگلی برگزاری 'پاتوق فیلم‌ کوتاه' را از دیگر برنامه های ثابت انجمن سینمای جوانان در زنجان برشمرد و گفت: در این برنامه که عصر یکشنبه هر هفته در فرهنگسرای امام خمینی (ره) برگزار می شود، فیلم های کوتاه هنرجویان و نیز آثار برتر جشنواره های مختلف برای مخاطبان به نمایش در می آید.
دفتر انجمن سینمای جوانان ایران در زنجان در سال 1366 تاسیس شده است.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده: رویا رفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۴۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در نشستی که امروز با حضور خانم افتخاری مشاور رییس کمیته امداد امام خمینی کشور برگزار شد هماهنگی و هم افزایی برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی از مهمترین اهداف این نشست بود.


استان یزد با فعالیت‌هایی چشمگیر در زمینه ۱۵ رشته قرآنی در گروه‌های مختلف سنی مدد جویان کمیته امداد طی سه سال گذشته جایگاه دوم کشوری را داشته است.

دیگر خبرها

  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • «اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • برگزاری نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنردرآذربایجان غربی
  • آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور
  • اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شش فیلم داریوش مهرجویی در جشنواره مسکو‌ نمایش داده می‌شود