Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رئیس پارلمان لبنان در تماس تلفنی با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که تصمیم رئیس جمهوری آمریکادر تعیین شهر قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، اشغالگری جدید است.

بنا بر اعلام شبکه المنار لبنان، «نبیه بری»، لحظاتی پیش با «محمود عباس»، در مورد تحولات اخیر فلسطین و تصمیم دونالد ترامپ در مورد قدس تلفنی گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این گفت‌وگو گفت که تصمیم ترامپ در مورد قدس اشغالگری جدید بوده و کمتر از اشغالگری سال 1948 نیست.

گفتنی است در جنگ بین عرب‌ها و صهیونیست‌ها در سال 1948، رژیم صهیونیستی بیش از 50 درصد مناطق تحت کنترل فلسطینی‌ها را به اشغال خود درآورد.

ترامپ شامگاه دیروز چهارشنبه (15 آذر) طی سخنرانی خود شهر قدس را به عنوان پایتخت فلسطین اشغالی اعلام کرد و گفت که سفارت آمریکا را به این شهر منتقل خواهد کرد.

با این حال وزارت خارجه آمریکا ساعاتی پس از امضای دستور اجرایی انتقال سفارت از تل‌آویو به شهر قدس از سوی دونالد ترامپ اعلام کرد که این موضوع تا 6 ماه دیگر به تعویق افتاده است.

تصمیم دیروز ترامپ واکنش‌های کشورهای اسلامی، عربی و سازمان‌های بین‌المللی را به همراه داشته است به گونه‌ای که آن را مخالف قطعنامه‌های بین‌المللی دانسته‌اند.

انتهای پیام/.

 

عضویت در کانال تلگرامی بین‌الملل و سیاست خارجی فارس

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۸۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید 90 تن گوشت مرغ در عباس آباد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران، ابراهیم کاویانی از تولید 92 تن گوشت مرغ در  شهرستان عباس آباد امسال خبر داد.

 

وی با اشاره به اهمیت تولید گوشت مرغ و جایگاه آن در سبد غذایی روزانه مردم، گفت: برای تأمین امنیت غذایی و تنظیم بازار مرغ  تاکنون 92 تن گوشت مرغ در مزرعه مرغ گوشتی این شهرستان تولید و روانه بازار مصرف شد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد افزود: این شهرستان دارای 3 مزرعه پرورش مرغ اجداد، 2 مزرعه مرغ گوشتی و 4 مزرعه مرغ مادر گوشتی است که نقش به سزایی در تولید گوشت مرغ شهرستان و استان دارد.

دیگر خبرها

  • عباس‌زاده مقابل پرسپولیس فیکس می‌شود
  • اعلام خبر شناسایی پیکر شهید عباس رمضانی
  • تولید 90 تن گوشت مرغ در عباس آباد
  • حال و هوای مرقد مطهر حضرت عباس(ع) در کربلا
  • فیلم لو رفته از بایدن درباره احتمال توافق با ایران؛ پای ترامپ وسط است؟
  • اعتراض کارگردان سرشناس آمریکایی به جنون اشغالگری صهیونیست‌ها
  • فراخوان ارسال مقالات به همایش بین المللی «۷۵ سال اشغالگری در فلسطین»
  • اتصال خط ۵۰۰ مخزن عباس آباد به خط اصلی آبرسانی منطقه ۹ پله ارومیه
  • نیوزیلند: درخواست پایان اشغالگری اسرائیل
  • غزه چگونه جهان را ضد استکبار و اشغالگری متحد کرد؟