Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران گفت زمان آن رسیده که عربستان سعودی به جای تولید «سازمان‌های تروریستی و دیکتاتورها» به ایجاد رفاه و آسایش روی بیاورد.

ظریف طی مصاحبه با شبکه «راشاتودی» با بیان اینکه عربستان سعودی پیشینه‌ای تاریخی در حمایت از گروه‌های افراطی دارد، گفت: «ما نبودیم که از صدام حسین حمایت کردیم، این ما نبودیم که از طالبان حمایت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..ما از داعش یا النصره حمایت نکردیم...ما از افراط‌گرایی در جهان، حمایت مالی نکردیم.»

وی با اشاره به سرنوشت دیکتاتورها و گروه‌های تروریستی در خاورمیانه گفت: «گمان می‌کنم بهتر است هرچه سریعتر همسایه سعودی ما درک کند ماری که تولید کرده، تمام مارهایی که طی 40 سال قبل تا کنون تولید کرده‌اند – چه صدام حسین، چه طالبان و چه داعش – در نهایت خود آنها را گزیده‌اند.»

در حال تکمیل...

عضویت در کانال تلگرامی بین‌الملل و سیاست خارجی فارس

 

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۸۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرفورمنس خروش ملت‌ها در حمایت از اعتراضات دانشجویان آمریکا

پرفورمنس "خروش ملت‌ها" به کارگردانی مریم شعبانی تلاش می‌کند با زبان هنر، صدای اعتراضات دانشجویی در حمایت از مردم مظلوم غزه را به گوش جهان برساند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گروه تئاتر بانوان هنر مقدس به کارگردانی مریم شعبانی و به همت گروهی از بانوان دانشجوی هنرمند از کشورهای مختلف، پرفورمنس "خروش ملت‌ها" را در حمایت از اعتراضات اخیر بی سابقه دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا، تولید و منتشر کرد.

.

مریم شعبانی، سرپرست گروه هنر مقدس که در حوزه تئاتر ویژه بانوان فعال است، درباره جدیدترین پروژه اجرایی این گروه به نام "خروش ملت‌ها" که در قالب یک کلیپ 50 ثانیه‌ای در فضای مجازی منتشر شده است، گفت: هنر مقدس گروهی نمایشی است که تمام آثارش تاکنون در حوزه زنان و برای زنان با موضوعات مختلف مذهبی، اجتماعی، تاریخ ایران و تاریخ جهان تولید شده است.

او ادامه داد: این گروه تلاش کرده تا این لحظه برای رشد و توسعه فردی و اجتماعی زنان آثار خود را تولید کند. اما به دلیل شرایط پیش آمده در غزه و اعتراضات جهانی، تصمیم گرفتیم این اثر را تولید کنیم.

سرپرست گروه هنر مقدس درباره انگیزه خود و گروه از تولید این پرفورمنس توضیح داد: همیشه هنرمندان در تمام مجامع و تاریخ پیشرو بوده‌اند. هنرمندان مردم را یا به قیام و یا به صلح دعوت و در کل، رویدادی را ثبت کرده‌اند.

 

عملیات "وعده صادق" حرکت در مسیر نظم جدید جهانی است

 

شعبانی ادامه داد: تلاشمان این است هنرمندان جهان را وارد میدان کنیم و از آن‌جا که زبان هنر برنده‌تر و قوی‌تر از سلاح‌های نظامی و ارتشی است، هنر بتواند در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و حامیان آزاده آن مؤثرتر واقع شود.

گروه تولید پرفورمنس "خروش ملت‌ها" متشکل از 55 بانوی هنرمند است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بن‌فرحان: تنها اسرائیل مخالف توقف جنگ غزه است
  • بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد
  • فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت
  • پرفورمنس خروش ملت‌ها در حمایت از اعتراضات دانشجویان آمریکا
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد