Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@20:49:52 GMT

تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۳۹۱۸۵

تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند

تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه نهایی چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدارسیون کشتی، چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان از صبح امروز (پنجشنبه) در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شد و فردا شب با مشخص شدن تیم‌های برتر به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیدارهای مقدماتی این مسابقات تیم‌های تایتان مرکوری آمریکا، خیموری مغولستان، ستارگان ساری و ایزی پایپ کاشان با پیروزی مقابل رقبای خود بعنوان تیم های اول گروه‌های چهارگانه به دور بعد صعود کردند.

بدین ترتیب صبح فردا و در دیدارهای مرحله نیمه نهایی تیم تایتان مرکوری آمریکا بعنوان تیم اول گروه A به مصاف تیم خیموری مغولستان بعنوان تیم اول گروه B می‌رود و در دیگر دیدار نیز تیم ستارگان ساری به‌عنوان تیم اول گروه C با تیم ایزی پایپ کاشان تیم اول گروه D مصاف می‌دهد. تیم‌های پیروز این رقابت‌ها به دیدار فینال راه می‌یابند و تیم‌های مغلوب نیز راهی دیدار رده بندی می‌شوند.

همچنین امشب مسابقات بین تیم‌های دوم و سوم گروه‌ها برای مشخص شدن تیم‌های حاضر در دیدارهای پنجم تا دوازدهم نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R1443/P35350/S3,29/CT12 موضوعات مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۹۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا در امارات و در اسلحه اپه مردان، امروز شنبه محمد اسماعیلی در گروه دوم مقدماتی به مصاف حریفان خود رفت.

او در مرحله گروهی و در جدول B در رقابت با حریفان خود صاحب ۳ برد شد و نتیجه دو دیدار را واگذار کرد اما موفق به صعود به جدول ۱۶ نفره شد. اسماعیلی در این مرحله به مصاف «عبدالعزیز الشاطی» از کویت رفت و با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ صاحب برتری شد.

او در این مرحله با «رانگ لی» از چین تایپه رقابت کرد و موفق به شکست ۱۵ بر ۱۲ او شد.

اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی و برای صعود به فینال مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا به مصاف «هانگ وی هو» از هنگ کنگ رفت. اسماعیلی در رقابت نزدیک با این شمشیرباز و تنها با یک اختلاف امتیاز و نتیجه ۱۵ به ۱۴ شکست خورد و از صعود به فینال بازماند.

در رده بندی نهایی 24 شمشیرباز شرکت کننده در مسابقات اسلحه اپه مردان مسابقات شمشیرباز انتخابی زون آسیا، اسماعیلی در رده سوم مشترک قرار گرفت. 

کد خبر 6089892

دیگر خبرها

  • طبیعت و ذوب آهن با هم مساوی شدند
  • پیروزی بلندقامتان ذوب آهن در گام دوم
  • ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد
  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • طبیعت مچ ذوب‌آهن را خواباند
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • تنیسور‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شدند