Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@04:48:44 GMT

گیتی‌پسند امیدوار به لغزش صدر‌نشین

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۴۰۱۰۷

گیتی‌پسند امیدوار به لغزش صدر‌نشین

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،لیگ برتر فوتسال با انجام 7 دیدار در روز جمعه 17 آذر‌ماه وارد هفته بیست و یکم می‌شود و در این هفته گیتی‌پسند اصفهان با مقاومت قرچک بازی خواهد کرد.

وحید سلیمانی، حسین وحدتی، قباد فتح‌الهی و روح‌الله مطهری داوران این دیدار هستند که از ساعت 18 روز جمعه و به میزبانی گیتی‌پسند و در سالن پیروزی اصفهان برگزار خواهد شد؛ عباس دهقان‌پور نیز ناظر این بازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گیتی‌پسند که در 2 هفته متوالی نتوانسته بود به پیروزی برابر حریفان خود برسد با برتری مقابل شهرداری ساوه به کسب عنوان قهرمانی امیدوار ماند؛ قرمز‌پوشان اصفهانی 5 بازیکن در تیم ملی فوتسال داشته‌اند و خستگی این بازیکنان می‌تواند مشکل‌ساز شود.

شاگردان حسین شمس در گیتی‌پسند هفته گذشته در ساوه به مصاف شهرداری ساوه رفتند و در پایان با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسیدند؛ اما مقاومت قرچک در دیدار خانگی با نتیجه 2 بر صفر از مقاومت البرز شکست خورد.

سرخ‌پوشان اصفهانی با 13 برد، 5 تساوی و 2 باخت و کسب 44 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی حضور دارند؛ مقاومت قرچک نیز در 20 هفته گذشته 6 پیروزی، 6 تساوی و 8 شکست کسب کرده و با 24 امتیاز در جایگاه نهم جدول لیگ برتر فوتسال قرار دارد.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۰۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!

طرفداری| شمس آذر قزوین در نخستین دیدار از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال مقابل پیکان تهران به پیروزی رسید.

در اولین مسابقه از هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیم شمس آذر قزوین از ساعت 18:20 در ورزشگاه  خالی از تماشاگر سردار آزادگان قزوین به مصاف تیم پیکان تهران رفت که این مسابقه با نتیجه 2 بر یک به سود شمس اذر به پایان رسید. پیکان در دقیقه 89 گل مساوی را زد اما دقیقه 3+90 دومین گل را خورد و بدون امتیاز قزوین را ترک کرد. با این برد شمس آذر 34 امتیازی شد وبا یک پله صعود به رده هفتم جدول لیگ رسید و پیکان 25 امتیازی در رده دوازدهم باقی ماند. پوریا سرآبادانی (10) و حسین گودرزی (2+90) برای شمس آذر و حامد پاکدل (89) برای پیکان گلزنی کردند.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول
  • یک جو وحشتناک در انتظار پرسپولیس
  • صهیونیست ها از اتحاد کشورهای اسلامی ترس دارند/ وحدت جهان اسلام از مهمات پیروزی بر صهیونیسم است
  • سوغات امید از دیار نصف جهان/ تدبیرمدیران نساجی در اعزام هوادار جواب داد
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد