Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@17:15:30 GMT

انتشار لبخند وارونه در شیراز

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۴۰۳۴۶

انتشار لبخند وارونه در شیراز

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد مرادی عضو هیئت علمی بخش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شیراز و نویسنده این کتاب گفت: در کتاب لبخند وارونه، طنز‌های دانشگاهی شاعر، دکتر کاووس حسن لی چاپ و در بخش پایانی، شگرد‌ها و شیوه‌های شاعر در ایجاد طنز و گونه‌های آن، به قلم گردآورنده نقد و تحلیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این اثر که ده طنز شاعر را با موضوع دانشگاهی در بر می‌گیرد، برخی آسیب‌های جامعه دانشگاهی با ظرافت شاعرانه نقد شده است.

مرادی بیان کرد: برخی اصطلاحات و مفاهیم آموزشی و پژوهشی مانند کارایی، ارتقا، مقالات ISI، جزوه و پژوهش در متن اشعار و حاشیه‌های گردآورنده به طنز کشیده شده است.

دکتر کاووس حسن لی شاعر، پژوهشگر نمونه و عضو هیات علمی دانشگاه شیراز است که به‌عنوان استاد تمام زبان و ادبیات فارسی در این دانشگاه تدریس می‌کند و فعالیت چشمگیری در عرصه زبان و ادبیات فارسی دارد.

از دکترحسن لی تألیفات متنوعی در قالب کتاب، پژوهش، مقاله و شعر منتشر شده است.


کتاب لبخند وارونه را انتشارات نوید شیراز منتشر کرده است.
انتهای پیام/ر

کتاب لبخند وارونه منتشر شد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۰۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمی شغل انبیا است

معلمان تاثیرگذار‌ترین و مهم‌ترین عضو جامعه ما هستند که علاوه بر آموزش دانش آموزان نقش الگو برای آنان را نیز ایفا می‌کنند و در آینده آنان تاثیرگذارند.

معلمی شغل انبیا است این فقط یک شعار دل خوش‌کن نیست، این یک حقیقت قرآنی است: وَ یُعَـلِّمُهُمُ الکِتابَ وَ الحِکمَة؛ از جمله خصوصیات پیامبران، تعلیم است.

همزمان با بزرگداشت هفته معلم، مراسم تجلیل از معلمان و اساتید دانشگاهی برگزار شدند.

معلمان و اساتید دانشگاهی در یزد سال گذشته به سفر‌های زیارتی حج و عتبات عالیات اعزام شدند.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • جایگاه میرنوروز از نگاه ملی مغفول مانده است
  • شعر میرنوروز آمیخته با مضامین قرآنی است
  • لبخند یک پرسپولیسی به ناکامی ستاره تراکتور
  • اشک‌ها و لبخند‌ها در کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • افزایش فضای نمایشگاهی و تعداد ناشران در نمایشگاه کتاب
  • رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی
  • رونمایی از کتاب هزار و چهارصد و خیلی زود در شیراز
  • معلمی شغل انبیا است
  • بدرود آقای پل استر
  • ریزش سقف دانشگاهی در عربستان