Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بیست و یکمین دوره رقابت های تیمی جام جهانی تکواندو در سال 2017 با حضور 8 تیم برتر جهان از روز گذشته (سه شنبه) در سالن «تریچویله» آبیجان در حال برگزاری است و امروز (چهارشنبه) به پایان می‌رسد.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نماینده ایران که در گروه دوم قرار داشت، موفق شد با سه پیروزی متوالی به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند و در این مرحله نیز رو در روی تیم کره‌جنوبی قرار گرفت و توانست با شایستگی نتیجه را 55 بر 38 به نفع خود به پایان برساند و فینالیست شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سروش احمدی، هادی تیران ولی پور، سید حسین احسانی، مهدی خدابخشی، سعید رجبی و عرفان ناظمی ترکیب تیم دانشگاه آزاد اسلامی را در این رقابت‌ها تشکیل دادند.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها در گروه دوم با تیم‌های چین، نیجر وساحل عاج هم‌گروه شده بود که در گام نخست تیم چین را 58 بر 51 از پیش رو برداشت، در ادامه تیم نیجر را مقتدرانه و 37 بر 14 شکست داد و در سومین دیدار باید به مصاف نمایندگان میزبان می‎رفت که با انصراف این تیم از مبارزه برابر تکواندوکاران کشورمان، در نهایت ایران بدون توقف و با سه پیروزی متوالی راهی نیمه نهایی شد.

نمایندگان کشورمان در فینال این دوره از مسابقات جام جهانی با تیم روسیه مبارزه خواهند کرد. هدایت این تیم برعهده سیدنعمت خلیفه به عنوان سرمربی، رضا ایمان زاده به عنوان مربی و علی رضایی به عنوان مربی بدنساز باشد. مسابقات جام جهانی G2 است و به مقام اول، دوم، سوم و پنجم تیمی به ترتیب 20، 12، 7.2 و 4.32 امتیاز تعلق می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۴۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تیم «وعده صادق» دانشگاه آزاد ممسنی به مرحله کشوری کرسی‌های آزاداندیشی

راهیابی تیم وعده صادق دانشگاه آزاد ممسنی به مرحله کشوری کرسی‌های آزاد اندیشی.

در اولین دوره مسابقات کرسی‌های آزاد اندیشی دانشجویی تیم *وعده صادق* (میلاد اکبری سرگروه و سخنگو، محمد فدایی سخنگو، آرمین قبادی پژوهشگر و سید علی حسینی پژوهشگر) دانشگاه آزاد اسلامی با محور سیاسی از چند تیم حاضر این دانشگاه در مرحله استانی با موفقیت به مرحله مجازی کشوری راه یافته و در مرحله مجازی کشوری هم با قدرت توانست تیم واحد اسلامشهر استان تهران را از پیش رو بردارد و به مرحله پایانی که به صورت حضوری در تهران برگزار میگردد راه یابند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمانی نوراللهی و الوحده با شکست فینالیست آسیا
  • راهیابی تیم «وعده صادق» دانشگاه آزاد ممسنی به مرحله کشوری کرسی‌های آزاداندیشی
  • مهم‌ترین رسالت استادان جهاد تبیین است
  • آمریکا در مقابل جنبش دانشجویان درون کشورش محکوم به شکست است/ هم افزایی و همراهی در مقابل خوی استکبار جهانی پیام ایستادگی به همراه دارد
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با گروه صنعتی زرنام
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با یک گروه صنعتی
  • آینده‌سازان والیبال حریفان جهانی خود را شناختند
  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • کنعانی: «فلسطین را آزاد کنید» یک شعار و مطالبه جهانی است