Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - در طول 13 قرن بعد از اسلام در هيچ نوشته‌اي از بزرگان دين و يا تعابيرشان، تعبير پيامبر اسلام به کار نرفته و مسلمانان همه حضرت محمد(ص) را با عنوان رسول الله و پيامبر خدا مي‌شناسند.
به گزارش مشرق، در کانال تلگرام استاد احمد عابدي آمده است: تقريباً در اين صد سال اخير اشتباهي در کتابهاي فرهنگي ما رخ داده که گفته مي شود پيغمبر اسلام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما تا قبل از اين قرن اخير هرکتابي چه عربي و چه فارسي در مورد پيغمبر اکرم نوشته شده همه تعبير ها، رسول خداست.
قرآن کريم هرجا از پيامبر اکرم ياد مي کند بعنوان رسول الله ياد مي کند. "لقد کان لکم في رسول الله اسوه الحسنه" و روايات نيز هميشه مي گويد رسول الله. در واقع پيغمبر خداست .
حضرت محمد (صلي الله عليه و آله) پيامبر همه جهانيان است و تنها پيامبر مسلمانان نيست و به کار بردن تعبير «پيامبر اسلام» درست نيست و اين واژه ساخته غربي ها است.
انگليسي‌ها چون پيامبر(ص) را قبول نداشتند و نمي‌خواستند ايشان به عنوان پيامبر(ص) همه بشريت معرفي شود اين تعبير را درست کردند و در يک قرن اخير بر سر زبان‌ها انداختند. در حالي که پيغمبر براي همه بشريت آمده است و مسلمان و غير مسلمان ندارد.
در طول 13 قرن بعد از اسلام در هيچ نوشته‌اي از بزرگان دين و يا تعابيرشان، تعبير پيامبر اسلام به کار نرفته و مسلمانان همه حضرت محمد(ص) را با عنوان رسول الله و پيامبر خدا مي‌شناسند
اما انگليسي‌ها براي پيش برد اهداف ضد اسلامي خود اين تعبير را درست کردند و متأسفانه در ميان ما هم رواج يافته است.
115

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۱۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه فرا رسیدن روز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها که به نام روز دختر نامگذاری شده گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می شود.

این مراسم روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۱۵:۳۰ در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار می شود.

این تجمع با اجرای نجم الدین شریعتی و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان همراه خواهد بود.

حاج سعید حدادیان و محمد حسین حدادیان در این مراسم مداحی خواهند کرد و سید حمیدرضا برقعی به شعرخوانی خواهد پرداخت.

کد خبر 6093595

دیگر خبرها

  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • اگر مطهری و مبارزه او با تحجر ادامه داشت...
  • مطهری امام
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت
  • تعلیم و تربیت زیر ساخت اصلی سعادت و پیشرفت کشور است
  • شایعه داغ در اصفهان؛ «محمد» نام جدید ژوزه مورایس؟
  • نخستین مسجد اسلام گسترش می‌یابد
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان