Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@12:12:37 GMT

خلاصه بازی ریه کا و آث میلان در بازی های لیگ اروپا 16 آذر 96

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۴۲۰۰۴

‍‍‍‍‍‍

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

ریه کا موفق شد در دیداری تشریفاتی در لیگ اروپا با ۲ گل روسونری را مغلوب کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کلیپی از خلاصه بازی تیم های ریه کا و آث میلان در بازی های لیگ اروپا ۱۶ آذر ۹۶ که این بازی با برتری ۲-۰ ریه کا به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلان اگرچه صعود خود را به مرحله بعد قطعی کرده بود، اما در دیداری تشریفاتی ۰-۲ مغلوب ریه کا شد.

بازی با برتری ریه کا آغاز شد و این تیم در همان دقیقه ۷ با ضربه ایستگاهی فوق العاده پولیچ موفق شد به زیبایی گل اول بازی را به ثمر برساند.

در ادامه، میلان که از گل زودهنگام تیم میزبان شوکه شده بود تلاش زیادی برای جبران کرد اما در خلق موقعیت مهم موفق نبود. در دقیقه ۳۱ باز هم پولیچ این بار روی ارسال وسوویچ فرصت خوبی برای زدن گل دوم داشت اما در استفاده از موقعیت خود ناتوان بود.

در دقیقه ۳۷ و روی همکاری زاپاتا و کروتونه میلان می توانست به گل تساوی دست یابد اما مهاجم روسونری از این فرصت استفاده مناسبی نکرد تا در نهایت ۴۵ دقیقه اول با برتری ۰-۱ ریه کا پایان یابد.

با شروع نیمه دوم باز هم این میزبان بود که حملات خود را روی دروازه میلان آغاز کرد و در همان ابتدا نیز به گل رسید. روی ارسال کورویچ از جناح چپ، این گارانووچ بود که با ضربه ای تمام کننده از درون محوطه زننده گل دوم تیمش لقب گرفت.

در دقیقه ۵۱ وسوویچ فرصت خوبی برای زدن گل سوم ریه کا داشت اما پالتا موفق شد دروازه روسونری را نجات دهد. در دقیقه ۶۸ و با یک ضربه کرنر، لوکاس بیلیا می توانست اختلاف را به حداقل برساند اما این فرصت هم برای تیم گتوزو از دست رفت.

در دقیقه ۷۷ و روی یک ضربه ایستگاهی باز هم میلان توسط بیلیا صاحب موقعیت شد اما این بار هم فرصت به راحتی و با بی دقتی هافبک میلان از دست رفت.

در ادامه روسونری تلاش زیادی برای جبران نتیجه داشت که به ثمر ننشست تا در نهایت در دومین تجربه مربیگری گنارو گتوزو، میلان ۰-۲ مغلوب ریه کا شود.

پارس فوتبال شما را به تماشای این کلیپ دعوت می کند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۲۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام + فیلم

دیدار تیم‌های آرسنال و تاتنهام در چارچوب هفته سی‌وپنجم لیگ‌برتر انگلیس با برتری آرسنال به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های آرسنال و تاتنهام عصر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وپنجم لیگ‌برتر انگلیس از ساعت ۱۶:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد آرسنال به‌پایان رسید.

پیر امیل هویبرگ در دقیقه ۱۵ (گل به خودی)، بوکایو ساکا در دقیقه ۲۷ و کای هاورتز در دقیقه ۳۸ گل‌های آرسنال را به ثمر رساندند.

کریستین رومرو در دقیقه ۶۴ و سون هیونگ مین در دقیقه ۸۷ و از روی نقطه پنالتی گل‌های تاتنهام را به ثمر رساندند.

خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام کد خبر 748899

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام + فیلم
  • خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت + فیلم
  • خلاصه بازی دورتموند و لایپزیش + فیلم
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی + فیلم
  • خلاصه بازی سایپا و ملوان + فیلم
  • خلاصه بازی تراکتور و ذوب آهن + فیلم
  • خلاصه بازی فجر سپاسی و گل گهر + فیلم