Web Analytics Made Easy - Statcounter

بمناسبت روز دانشجو، مراسم جشنی در دانشگاه علامه محدث نوری برگزار شد. به گزارش بلاغ به نقل از سرای نور، همزمان با 16 آذر ، مراسم جشن روز دانشجو با حضور پرشور دانشجویان دانشگاه علامه محدث نوری(ره) شهرستان نور در سالن همایش های این مرکز برگزار شد.
در پایان این مراسم از دانشجویان نمونه و افتخارآفرین این دانشگاه تجلیل به عمل آمد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین گفتنی ست؛ مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه محدث شهرستان نور بمناسبت 16 آذر بیانیه ای به شرح زیر صادر کرده است:
پارسا شجاع، 16 آذر را یکی از روزهای افتخارآمیز تاریخ ایران و نماد مبارزه با استکبار دانست و اظهار کرد: در 16 آذر ماه جوانان آزادمرد و آگاه ، پرچم بیداری از تاریکی ها، ظلم، استبداد و استکبار را بر دوش کشیده و چراغ بیداری و آزادی خواهی را روشن نگه داشتند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه محدث شهرستان نور، دانشجو را نماد زلالی، پاکی، آرمانخواهی، بیداری و مظهر تحولات اساسی در جامعه معرفی کرد و گفت: مضامینی همچون استقلال و آزادی بواسطه همین جوانان پرشور معنی پیدا می کند توسعه و تعالی کشور در میادین علمی، پژوهشی، فرهنگی، اقتصادی مدیون جوانان پرتوان، خلاق و استکبارستیز است.
وی با بیان اینکه جامعه دانشگاهی و دانشجوی ایرانی در طول تاریخ معاصر اثبات کرده است که بینشی عمیق نسبت به اوضاع موجود در اجتماع دارد، اظهار کرد: جامعه دانشگاهی با پیوندی عمیق و ناگسستنی که به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دارد و به موقع به وقایع روز واکنش نشان داده و به عنوان عضوی جداناپذیر از پیکره ملت شریف ایران، همچون گذشته مهم‌ترین وظیفه و رسالت خود را دفاع از کیان انقلاب و تلاش برای کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌دانند.  

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۲۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی در مراسم معرفی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای با گرامی داشت هفته معلم اظهار کرد: جامعه روحانیت نیز در کسوت معلمان جامعه هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: از محورها و ماموریت‌هایی که تبلیغات اسلامی در این خصوص تلاش می‌کند مساله رصد، کارها و اقدامات دشمنان است و در حال حاضر با بیداری دانشجویان اروپا و آمریکا در قبال نسل کشی صهیونیست‌ها یعنی درگیر شدن دشمنان ما با همدیگر است.

وی افزود: منشأ این تحولات دانشگاهی در آمریکا و اروپا نامه رهبری در ۱۰ سال پیش است که به جوانان اروپایی نوشت و حالا به آینده نگری رهبری می‌رسیم و وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند باید جهاد تبیین کنیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم با تقدیر از حجت الاسلام یداللهی، حجت الاسلام حسین حسن نژاد به سمت رییس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • تمام آنچه می‌خواستم روی پرده است/ نتیجه اعتماد به فیلمسازان جوان
  • برگزاری ویژه برنامه سپاس معلم در زابل + تصاویر
  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • تجلیل از برترین‌های عقیدتی سیاسی شهرستان رشت
  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • لزوم تقویت خلاقیت و اندیشه‌ورزی دانشجویان
  • اعلام بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در دانشگاه های آمریکا/برگزاری بیش از ۲ هزار تظاهرات در نیویورک/ وحشت دموکرات‌ها از ادامه اعتراضات دانشجویی در آستانه انتخابات
  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد