Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران – ایرنا – رئیس جمهوری پیشین آمریکا در انتقاد از تصمیم ترامپ پیرامون قدس، این اقدام را سبب تشدید تنش در جهان اسلام دانست.

به گزارش بامداد جمعه ایرنا، «جیمی کارتر» رئیس جمهوری پیشین آمریکا در بیانیه ای با انتقاد از تصمیم ترامپ پیرامون قدس، گفت: این تغییر در سیاست چند دهه ای آمریکا تنش ها در جهان عرب و اسلام را تشدید می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارتر افزود: هر تغییری در وضعیت قدس بدون رضایت فلسطینی ها چشم انداز صلح را به خطر می اندازد.
کارتر همچنین ابراز امیدواری کرد که تظاهرات اعتراضی به این تصمیم به دور از خشونت بماند.
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز چهارشنبه به رغم مخالفت های گسترده بین المللی با امضای فرمانی قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهونیستی به رسمیت شناخت.
ترامپ همچنین به وزارت خارجه خود دستور داد که آماده انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس شود.
جیمی کارتر پیشتر نیز از ترامپ انتقاد کرده بود. او با اعتراض به سیاست ترامپ در قبال کره شمالی گفته بود که آماده همکاری برای حل اختلافات میان واشنگتن و پیونگ یانگ است.
شبد**9416**1010
مترجم: علیرضا آقازاده**انتشار:حسن معظمی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۲۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم


به گزارش تابناک؛ رویترز نوشت: جو بایدن در یک مناظره تلویزیونی گفت: من هستم، نمی دانم چه زمانی اما خوشحال می‌شوم که با او مناظره کنم.

این اظهارات واضح ترین اظهارات بایدن در مورد چشم انداز مناظره ریاست جمهوری بود. بایدن قبلاً متعهد به مناظره با ترامپ نبود و ماه گذشته گفته بود که این موضوع به رفتار رئیس جمهور سابق بستگی دارد. ترامپ که پیش از پیروزی در رقابت‌های مقدماتی جمهوری‌خواهان در ماه گذشته از مناظره با رقبای خود امتناع کرد، در هفته‌های اخیر بایدن را به چالش می‌کشد تا با او درگیر شود و به او پیشنهاد داده است که «در هر زمان و در هر مکان» با او مناظره کند.

بر اساس نظرسنجی رویترز/ایپسوس در اوایل ماه جاری، بایدن در میان رای دهندگان ثبت نام شده ۴۱ به ۳۷ درصد نسبت به ترامپ برتری دارد.

گفتنی است بایدن و ترامپ در دو مناظره تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری در طول مبارزات انتخاباتی ۲۰۲۰ با یکدیگر روبرو شدند.

 

شفقنا

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • حضور مقامات بین‌المللی در ریاض برای گفتگو پیرامون غزه
  • انتقاد تند رئیس جمهور مکزیک از آمریکا
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • واکنش تند ایران به اقدام ۳کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم های جدید | انتقاد شدید از پارلمان اروپا | باید زمانی پاسخگو باشید!
  • انتقاد جیمی کاراگر از مهاجمان گل‌نزن لیورپول
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • واکنش خبرگزاری دولت به انتقادات پیرامون دکترای افتخاری رئیسی در پاکستان