Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@20:49:36 GMT

نابغه آمریکایی کشتی جهان: ایران را دوست دارم

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۴۳۲۹۳

 کایل اسنایدر که به همراه تیم تایتان مرکوری قهرمان دوره قبل کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان برای حضور در چهارمین دوره این رقابت‌ها به ایران آمده است، در گفتگو با ایسنا، درباره حضور در ایران اظهار کرد: ایران را دوست دارم و از حضور در ایران بسیار خوشحالم. سال گذشته نیز برای حضور در جام جهانی کرمانشاه به ایران سفر کردم و خاطرات خوبی در ذهن همه ما به یادگار ماند چرا که مردم استقبال بسیار خوبی از ما داشتند و به گرمی پذیرای ما بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دارنده ۲ طلای جهان و یک طلای المپیک با اشاره به علاقه بسیار زیاد مردم ایران به رشته کشتی گفت: کشتی گرفتن در حضور تماشاگران پرشمار ایرانی که با شوق و اشتیاق زیادی کشتی گیران را تشویق می‌کنند احساس بسیار خوبی است که در هیچ کجای جهان نظیر ندارد. از اینکه بار دیگر این شانس را پیدا کرده‌ام که مقابل تماشاگران ایرانی کشتی بگیرم بسیار خوشحالم. با وجود اینکه هزاران مایل از ایران دور هستم اما بسیاری از مردم ایران به کشتی های من علاقه دارند و نتایجم را دنبال می‌کنند و از این بابت احساس خوبی دارم.
وی درباره صعود تیم تایتان مرکوری به مرحله نیمه نهایی چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد باشگاه های جهان گفت: دیروز(پنج شنبه) دور مقدماتی این مسابقات برگزار شد و کار چندان سختی برای پیروزی مقابل رقبا نداشتیم اما در روز دوم و پایانی باید ابتدا در نیمه نهایی برابر تیم مغولستان کشتی بگیریم که کار چندان راحتی در پیش نداریم. البته هدف ما دومین قهرمانی متوالی در این رقابت هاست و امیدوارم به خواسته مان برسیم.در صورت صعود به فینال نیز باید با یکی از تیم های ستارگان یا ایزی پایپ مصاف کنیم که قطعا این دیدار بسیار زیبا و البته سخت برای هر دو تیم خواهد بود.
اسنایدر در ادامه گفتگو با ایسنا، درباره سطح کیفی این دوره از رقابت ها نیز خاطرنشان کرد: ۱۶ عنوان دار جهان و المپیک در این مسابقات حاضر شدند و همین امر نشان دهنده سطح بالای مسابقات است. همچنین سه تیم بسیار خوب از ایران در این مسابقات حاضر شدند که بیمه رازی حریف اصلی ما مقابل دیگر تیم ایرانی شکست خورد و به نیمه نهایی نرسید اما بدون شک مصاف با یکی از دو نماینده ایران در دیدار فینال با وجود تشویق های طرفداران ایرانی حاضر در سالن کار آسانی نخواهد بود اما ما هدفی جز قهرمانی نداریم.
نابغه کشتی آمریکا و جهان که چند ماه پیش در دیدار فینال مسابقات جهانی پاریس در مبارزه ای جذاب برابر عبدالرشید سعدالله یف ملقب به تانک روس به برتری رسیده بود، درپاسخ به این سوال که آیا دوست دارد بار دیگر با او مبارزه کند گفت: بله حتما. حاضرم هر کجا که او دوست دارد باز هم با او کشتی بگیرم. البته در این مسابقات متاسفانه این فرصت فراهم نشد چرا که آن ها به مراحل بالاتر نرسیدند و سعدالله یف یک وزن پایینتر از من کشتی گرفت.
نابغه ۲۲ ساله کشتی جهان و دارنده ۳ مدال طلای جهان و المپیک در پایان درباره رضا یزدانی آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم ایران و دارنده ۲ مدال طلای جهان نیز خاطرنشان کرد: از دوران کودکی او الگوی من بود و همیشه علاقه زیادی به سبک کشتی او داشتم. اگر این امکان روزی فراهم شود که مقابل یزدانی کشتی بگیرم بسیار خوشحال خواهم شد.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۳۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت) آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.   امروز سه‌شنبه، چهار بوکسور تیم امید ایران به مصاف حریفان قدرتمند خود رفتند که نتایج آنان به شرح زیر است:   در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری با ارائه مبارزه‌ای تماشایی از سد گورپاد از هند گذشت و ضمن صعود به نیمه‌نهایی، برنزش را قطعی کرد. وی در این مبارزه، حریفش را ۲ بار ناک‌دان کرد و هر سه راند را برنده شد. محشری در نیمه‌نهایی با جواهر اوماتالیف ازبکستانی و دارنده مدال طلای جهان و آسیا مبارزه دارد.   در وزن ۴۸ کیلوگرم، آرشام حسنی که برابر لی جونگ هو از کره‌جنوبی پیروز شده بود با ویشوانا از هند قهرمان جوانان جهان در اسپانیا رقابت کرد و با وجود تلاش فراوان نتوانست به نتیجه برسد و کارش در این مسابقات به پایان رسید.   در وزن ۶۰ کیلوگرم، آرمان عبادی نتیجه را به آکاش گورکا از هند واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.   در وزن ۶۷ کیلوگرم، علی گرجی پس از استراحت در دور نخست به مصاف سویونبایف از قزاقستان نایب قهرمان جوانان جهان رفت و نتیجه را واگذار کرد و به کار خود پایان داد.   فردا چهارشنبه، مسابقات رده سنی جوانان برگزار می‌شود و پنج نماینده ایران بالای رینگ می‌روند.   در وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی کاظمی با ظفربیک کمیل‌اوف از قرقیزستان می‌رود.   در وزن ۵۷ کیلوگرم، رضا فضلی که پیش از این نماینده امارات را شکست داده با قیس عشیش اردنی روبه‌رو خواهد شد.   در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، سیدعلی اکبرمیراحمدی با سینگ یاشی‌واردان هندی می‌رود.   در وزن ۸۰ کیلوگرم، سام استکی با مهرالدینوف ازبکستانی مبارزه خواهد کرد.   در وزن ۹۲ کیلوگرم، عباس گرشاسبی با آریان از هند جدال می‌کند.

دیگر خبرها

  • ببینید | وقتی ایران کشتی و بالگرد آمریکایی‌ها را زد؛ جنگ شهید نادر مهدی با قایق با ناوهای آمریکایی!
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • خلیج‌ فارس امن‌ترین نقطه دریایی جهان است | اسکورت کشتی‌های تجاری ایران در آب‌های فرامرزی
  • هوش مصنوعی نخستین طلایی ایران در المپیک را پیش‌بینی کرد | پادشاه ایرانی کشتی جهان باز هم طلا می‌گیرد
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • حالا آرون بروکس، تیلور جوان آمریکایی‌هاست؛ نه بزرگش کنیم نه دست کمش بگیریم
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی