Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی که پیشتر از دونالد ترامپ، رئیس جمهوری امریکا به خاطر تصمیم جنجالی اش در انتقال سفارت امریکا از تل آویو به قدس اشغالی قدردانی کرده بود، یک بار دیگر در فایلی ویدیوئی از شهر اشغالی قدس از ترامپ قدردانی کرد. او که در یکی از تپه‌های قدس ایستاده بود و از پشت سرش شهر قدس دیده می‌شد، تصریح کرد: "در تاریخ صهیونیسم لحظات بزرگی وجود دارد: بیانیه بالفور، تاسیس کشور، آزاد سازی قدس و اظهارات روز چهارشنبه ترامپ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

نتانیاهو که روز چهارشنبه نیز تصمیم ترامپ را تاریخی توصیف کرده بود، در این ویدئو خاطر نشان کرد: "به او گفتم: دوست من آقای رئیس جمهور، تو در آستانه تاریخ سازی هستی و او چهارشنبه تاریخ را نوشت... این لحظه، لحظه اتحاد بود و باعث خوشحالی ما؛ اعم از راستگرا و چپگرا، سکولار و متدین شد. قدس مایه خوشحالی ما است."

ترامپ روز چهارشنبه گذشته قدس را به عنوان پایتخت "اسرائیل" به رسمیت شناخت. این تصمیم جنجالی سیاست‌های چندین دهه گذشته آمریکا را تغییر داد و در مقابل، موجی از خشم و انزجار را در میان فلسطینیان برانگیخت و بیشتر کشورهای جهان آنرا محکوم کرده‌اند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۳۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره شمس آذر علیه تیم رضا عنایتی

به گزارش "ورزش سه"، فراز امامعلی که به‌عنوان جانشین در بازی مقابل استقلال از سوی سعید دقیقی به کار گرفته شد، در دقایق کوتاه حضورش توانست مقابل این حریف در استادیوم آزادی گلزنی کند.

او که جزء باتجربه‌ترین بازیکنان شمس آذر در این فصل محسوب می‌شود و حضور در چند تیم لیگ برتری را در کارنامه دارد، بعد از گلزنی مقابل استقلال اکنون آماده تکرار این اتفاق برابر تیم اسبق خود است.

امامعلی در این فصل موفق شده دو گل برای شمس آذر به ثمر برساند و اکنون در هفته‌های کوتاه باقی‌مانده تا پایان لیگ، شاید جدال با پیکان بهترین فرصت برای این بازیکن برای افزایش تعداد گل‌هایش محسوب شود.

شمس آذر بعد از جدایی رحمان جعفری به‌عنوان برترین گلزن خود، اکنون عیسی مرادی و فراز امامعلی را به‌عنوان مهره‌های اصلی تهاجمی خود در اختیار دارد و باید دید آنها در ادامه فصل چه شرایطی را دنبال خواهند کرد و آیا قادر به تکرار گلزنی و جلب اعتماد سعید دقیقی خواهند بود یا خیر.

دیگر خبرها

  • ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • خبر جدید رسانه‌های صهیونیستی درباره تصمیم نتانیاهو برای حمله به رفح
  • وحشت در محافل صهیونیستی بعد از تصمیم ضد اسرائیلی دادگاه لاهه
  • ستاره شمس آذر علیه تیم رضا عنایتی
  • نتانیاهو و بایدن تصمیم نهایی را برای منطقه گرفتند؟
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • پرچم فلسطین بر فراز دانشگاه هاروارد!
  • وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشت از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری