Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  عبدالرحیم رحیمی در نشست بررسی روند اجرایی پروژه‌های ورزشی شهرستان گچساران اظهار داشت: 15 هزار ورزشکار ساماندهی شده در شهرستان گچساران شناسایی شده که از این تعداد یک هزار و 65 نفر زن و مابقی مرد هستند.

وی عنوان کرد: 36 هیئت ورزشی در شهرستان گچساران فعالیت دارند که بسیاری از این هیئت‌های ورزشی با کمبود فضای ورزشی روبه‌رو هستند و انتظار می‌روئد در این زمینه چاره اندیشی شود تا بلکه بتوانیم در راستای توسعه و پویایی ورزش در این شهرستان گام برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی با تاکید بر اینکه به طور حتم برطرف کردن مشکلات فعلی ورزش در شهرستان گچساران بدون همکاری و تعامل مسئولان و متولیان امر امکان پذیر نیست، ابراز کرد: هیچ گونه قصوری از مسئولان ورزش و جوانان برای برطرف کردن مشکلات موجود پذیرفتنی نیست.

نماینده عالی دولت در شهرستان گچساران افزود: شکوفایی و پویایی ورزش در این شهرستان با وجود 15 هزار ورزشکار در زشته‌های مختلف نیازمند حمایت‌های مادی و معنوی مسئولان استانی و کشوری است.

رحیمی با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های ورزشی از اولویت‌های دولت تدبیر و امید است، ادامه داد: انتظار می‌رود مسئولان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد برای تسریع در روند پروژه‌های ورزشی در دست اجرا در شهرستان گچساران و تکمیل و بهره برداری از آن‌ها چاره اندیشی کنند.

وی با بیان اینکه نقش توسعه ورزش‌های همگانی و قهرمانی در کاهش آسیب‌های اجتماعی انکار ناپذیر است، بیان کرد: در زمینه تامین اعتبار برای تجهیز زمین‌های چمن‌های مصنوعی تازه احداث شده به سیستم‌های روشنایی اقدامات لازم انجام می‌شود.

انتهای پیام/غ

فعالیت 36 هیئت ورزشی در گچساران

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۳۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود

سرپرست فدارسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی گفت: شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی؛ دکتر محمدرسول خدادای سرپرست فدارسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی در حاشیه مجمع عمومی سالانه فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی که به میزبانی سازمان امور دانشجویان برگزار شد؛ گفت: فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی در این مجمع سالانه برنامه‌های خود را برای سال ۱۴۰۳ مطرح کرد و با اخذ رای از سوی اعضاء این مجمع به تصویب آن‌ها پرداخت.

وی ادامه داد: از جمله برنامه‌های پیش روی این فدراسیون در سال ۱۴۰۳ شامل: برگزاری اولین دوره بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی، اعزام و شرکت دانشجویان ورزشکار در بازی‌های جهانی و مسابقات آسیایی، برگزاری اردو‌های آمادگی دانشجویان کشور برای شرکت در سی و دومین مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان، برگزاری لیگ‌های دانشجویی و برخی فعالیت‌های دیگر می‌شود.

دکتر خدادادی با اشاره به اینکه سی و دومین مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان به میزبانی کشور آلمان برگزار می‌شود؛ تصریح کرد: فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی مصمم است تا در رشته‌هایی که دانشجویان ما حرفی برای گفتن دارند، بتواند شرایط را محیا سازد.

سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی خاطرنشان ساخت: لیگ‌های دانشجویی سال گذشته در ۳ رشته ورزشی برگزار شده‌اند در سال جاری ان شاء الله قصد داریم تعداد آن‌ها را با افزایش ۷ لیگ دیگر گسترش دهیم. امیدوار هستیم این روال ادامه یابد تا در نهایت شاهد پویایی و بالا رفتن میزان مشارکت در ورزش دانشگاهی باشیم.

دیگر خبرها

  • همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا
  • زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • معلمان ورزشکار نشاط را به مدارس تزریق می کنند
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!