Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-29@02:10:01 GMT

مسدود شدن محور تویسرکان- گنجنامه در پی بارش برف

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۳۹۹۱۵

مسدود شدن محور تویسرکان- گنجنامه در پی بارش برف

ساعت 24- فرماندار شهرستان تویسرکان از مسدود شدن راه تویسرکان به همدان از مسیر گنجنامه از امروز خبر داد و گفت: با توجه به اینکه راهدارخانه‌ای در این مسیر مستقر نیست، امکان باز نگه‌داشتن دائم این مسیر به علت خطراتی که به واسطه سرما و یخبندان فصل زمستان وجود دارد، میسر نیست.

حبیب مومیوند امروز در پی بارش برف زمستانی و بازدید راه‌های اصلی تویسرکان با حضور نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی و مسئول اداره راه و حمل‌و نقل جاده‌ای این شهرستان با اشاره به آمادگی دستگاه‌های برف‌روبی اداره راهداری تویسرکان اظهارکرد: راه‌های شهرستان با بارش نخستین برف در تویسرکان نمک‌پاشی وبرف‌روبی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در تویسرکان 450 کیلومتر راه داریم افزود: سال گذشته بارش برف سنگین را در شهرستان داشتیم که با خدمات‌دهی به موقع دستگاه‌های خدمات‌رسان به ویژه راهداری در تویسرکان هیج راهی بسته نماند.

فرماندار تویسرکان با تاکید بر آمادگی کامل حوزه راهداری تویسرکان به منظور تسهیل تردد وسایط نقلیه در جاده‌های برون شهری از باز بودن راه‌های اصلی با تلاش شبانه‌روزی راهداران، در مسیرهای تویسرکان به کنگاور و تویسرکان به جوکار خبر داد.

وی از مسدود شدن راه تویسرکان به همدان از مسیرگنجنامه با بارش نخستین برف خبر داد و گفت: با توجه به اینکه راهدارخانه‌ای در این مسیر مستقر نیست، امکان باز نگه‌داشتن دائم این مسیر به دلیل خطراتی که به واسطه سرما و یخبندان فصل زمستان وجود دارد، نیست.

مومیوند از مردم شهرستان تویسرکان به ویژه منطقه خرم‌رود خواست که از مسیرهای غیر از مسیر گنجنامه به همدان سفر کنند.

وی گفت: امیدواریم سال‌های بعد شاهد دائمی شدن تردد از تویسرکان به همدان از مسیر گنجنامه که یکی از پروژه‌های اصلی شهرستان است، باشیم.

ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۹۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد

 حسینی نژاد، فرماندار زرند گفت: راه‌های محور زرند، راور و کوهبنان کیلومتر ۱۷ تا ۲۴ گردنده ده علیرضا به علت بارش شدید با جاری شدن آب از بالا دست و نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود می‌باشد.

 امیری، رئیس راهداری زرند گفت: در پی بارش شدید باران و  ریزش کوه راه ارتباطی روستای دهستان حتکن مسدود شده است. 

وی افزود: با تلاش ۸ ساعته راهداری زرند و پلیس راه زرند و یزد این مسیر بازگشایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها
  • احتمال ریزش سنگ‌ریزه در محور گنجنامه‌-تویسرکان
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه - تویسرکان
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه- تویسرکان
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان بازگشایی شد
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • جاده گنجنامه-تویسرکان بازگشایی شد
  • بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان