Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@01:12:19 GMT

بهترین حرکت برای شکل‌گیری عضلات شکم !

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۴۴۲۸۴

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ حرکت پلانک بر روی لایه‌های داخلی عضلات شکم کار می کند. این عضلات باید پرورش پیدا کنند تا شکم صاف‌تر باشد و ماهیچه‌ای به نظر برسد.

البته همراه با پلانک باید ورزش‌های دیگر انجام شود تا چربی‌ها سوزانده و عضلات مشخص شوند.

رژیم غذایی نیز در این مساله موثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید غذایی سالم بخورید و پروتئین و سبزیجات در رژیم غذایی شما وجود داشته باشد. از خوردن شکر و غذاهای فرآوری شده خودداری کنید.

پلانک در دو فرم مختلف انجام می‌شود. در پلانک استاندارد، دست‌ها از آرنج خم نمی‌شود. دست‌ها را باید به اندازه عرض شانه باز کنید و کف دست‌ها را بر روی زمین بگذارید. کنترل وزنی خود را بر روی انگشتان پا و کف دست حفظ کنید. به عضلات قسمت پایین کمر توجه کنید. ستون فقرات و گردن باید صاف نگه داشته شوند. سعی کنید یک دقیقه در این حالت بمانید. 40 ثانیه استراحت کنید و دوباره یک دقیقه دیگر حرکت را انجام دهید. سه دور این حرکت را تکرار کنید. معمولا اشتباهاتی در انجام حرکت پلانک صورت می‌گیرد. یکی از اشتباهات این است که افراد شکم را به زمین نزدیک می‌کنند. این کار باعث می‌شود که عضلات شکم کمتر درگیر شوند.

اشتباه دیگر این است که افراد در زمان انجام پلانک سر را تکان می‌دهند یا اطراف را نگاه می‌کنند. باید نگاه را بر یک نقطه متمرکز کنید.

در زمان انجام پلانک بدن باید کاملا در یک راستا باشد.

منبع:ایسنا


 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۴۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان نویدکیا ۲۴ فروردین در هفته بیست و سوم لیگ برتر با انجام یکی از بهترین بازی‌های خودشان مقابل پیکان متوقف شدند.
مس تقریبا ۱۲ روز قبل از بازی امروز تهاجمی‌ترین بازی فصل خودش را مقابل پیکان انجام داد اما به شکل عجیبی با تساوی دو بر دو از این بازی خانگی بیرون رفت.
هشت سیو موفق ناصری، سنگربان پیکان، بهترین آمار فصل او را رقم زد. ۲۰ شوت از جانب مهاجمان مس و ثبت رکورد بی‌سابقه ۳/۱۱ موقعیت گل که در فصل جاری بی‌نظیر بوده حکایت از کیفیت حملات مس در این بازی داشت.

سعید واسعی، محبی، شهباززاده و فرشید باقری فرصت‌های طلایی را در آن بازی از دست دادند.
اما در این مسابقه و در جام حذفی باید دید کلکسیون فرصت‌های از دست رفته مس برابر پیکان جبران می‌شود؟
بچه‌های محرم قابلیت خودشان در خلق موقعیت را با خوبی نشان داده‌اند اما در جام حذفی فرصتی برای از دست رفتن شانس گل برابر حریف وجود ندارد. قدر فرصت‌هایت را بدان تا در جام بمانی.

دیگر خبرها

  • انجام ۱۰ عمل اهدای اعضا در خوزستان در ۵ روز، جهشی بی سابقه
  • انجام ۱۰ عمل اهدای اعضا در خوزستان جهشی بی سابقه
  • چرا با افزایش سن سرعت حرکت ما کم می‌شود؟
  • بعد از ورزش بدن‌درد دارید؟ برای تسکین، این روش‌ها را امتحان کنید
  • انجام ۱۰ عمل اهدای عضو در خوزستان در ۵ روز
  • کریستیانو رونالدوی کوچک؛ انتقاد ماریو گومز از بدنسازی و تغییرات عضلات مسوت اوزیل!
  • تصمیم ژاوی رختکن بارسلونا را لرزاند
  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • حرکت به سمت مشارکت معنادار و عمیق مردم در ساخت مسکن