Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@02:19:35 GMT

فرصت‌سوزی یاران قدوس برای صدرنشینی

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۴۴۵۸۹

فرصت‌سوزی یاران قدوس برای صدرنشینی

رکنا: استرشوند در حضور کامل مهاجم ایرانی خود برابر هرتابرلین آلمان به تساوی رسید و به‌عنوان تیم دوم گروه J راهی مرحله حذفی لیگ اروپا شد.

دیدارهای ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ اروپا پنج‌شنبه شب پیگیری شد که در یکی از مسابقات تیم هرتابرلین از ساعت ۲۳:۳۵ در ورزشگاه المپیک میزبان استرشوندی بود که سامان قدوس را در خط حمله داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یاران قدوس که از پنج بازی گذشته لیگ اروپا ۱۰ امتیاز گرفته بودند برابر هرتابرلین بهترین فرصت را داشتند تا با کسب پیروزی به‌عنوان تیم صدرنشین گروه J به مرحله حذفی راه پیدا کنند اما در حالی که بازی با نتیجه یک بر یک دنبال می‌شد، استرشوند یک پنالتی در دقیقه ۸۷ توسط بروا نوری عراقی از دست داد تا تنها به یک امتیاز در برلین برسد.
با توجه به پیروزی اتلتیک بیلبائو در دیگر دیدار این گروه مقابل زوریا لوهانسک رومانی و مساوی شدن امتیاز این تیم با یاران قدوس در عدد ۱۱ ، تیم اسپانیایی به دلیل یک پیروزی و یک تساوی در تقابل‌های رو در رو با استرشوند، یک پله بالاتر از این تیم به‌عنوان صدرنشین گروه J به مرحله حذفی صعود کرد.
سامان قدوس مقابل هرتابرلین تا پایان در زمین حضور داشت؛ او در مرحله گروهی ۲ گل زد و ۲ پاس گل داد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۴۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی

نخستین مرحله اردوی تمرینی تیم ملی فوتبال ۷ نفره کشورمان در حالی از فردا در تهران آغاز می‌شود که مهدی شکوهی و مهدی جمالی در گروه نخست دعوت شدگان، مورد ارزیابی کادرفنی تیم ملی قرار می‌گیرند.

مجتبی حسینی و حامد بابائیان در قالب گروه دوم در این اردو حضور دارند و سجاد نوری خواه هم در گروه سوم خود را به مربیان تیم‌ملی معرفی می‌کند.

این مرحله از اردوی تیم‌ملی فوتبال تا ۲۴ اردیبهشت ادامه خواهد داشت و ملی پوشان خود را برای مسابقات جهانی ۲۰۲۴ آماده می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • قیمت خودروهای برقی وارداتی چند ؟ / برای ثبت‌نام مرحله اول تا فردا فرصت دارید
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»/ هنوز برای ستاره شدن وقت هست
  • پاس زیبای سردار آزمون و فرصت سوزی تامی آبراهام در دقیقه 94 بازی رم و یوونتوس / فیلم
  • (ویدئو) فرصت سوزی تامی آبراهام روی پاس سردار آزمون در دقیقه ۹۴
  • فرصت سه روزه برای فروش خودرو‌های برقی وارداتی/ با کمتر از ۲ میلیارد تومان کدام خودروی برقی را می‌توان خرید؟
  • جامی که خیلی زود شگفتی‌ساز شد
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • دستان مطمئن ژاپن را به المپیک برد
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • روز یادبود آتش‌نشانان ۱۴۰۳ +تاریخچه و پوستر Firefighters’ Memorial Day