Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا،محمدحسین بازگیر درباره آخرین وضعیت پایش واحدهای صنعتی، خدماتی و درمانی شهر تهران اظهار کرد:از اردیبهشت ماه تاکنون حدود ۱۳۶۴ واحد پایش شده است که ۶۶۳ اخطاریه برای ۵۱۸ واحد صادر شده است.

وی با بیان اینکه برخی واحدهای آلاینده از اردیبهشت ماه تاکنون دو اخطاریه دریافت کرده‌اند، تاکید کرد: چنانچه واحدها به اخطاریه دوم زیست‌محیطی بی‌توجهی کنند به مراجع قضایی معرفی می‌شوند و با آن‌ها برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره محیط زیست شهر تهران ادامه داد: ۶۶۳ اخطاریه صادر شده در زمینه آلودگی هوا، آب، مدیریت پسماند و آلودگی صوتی بوده است و برای برخی واحدهایی که چندین مشکل زیست محیطی داشتند یک اخطاریه صادر و تمامی موارد در آن آورده شده است.

بازگیر با اشاره به اینکه ۱۶۱ واحد صنعتی از اردیبهشت ماه تاکنون به دلیل آلودگی هوا اخطاریه دریافت کرده‌اند، گفت: ۱۷۴ واحد صنعتی به دلیل مشکلات فضای سبز و ۱۶۲ واحد به دلیل ضوابط استقرار اخطاریه دریافت کرده‌اند همچنین ۱۸۸ واحد صنعتی نیز مشکل مدیریت پسماند داشتند و ۱۰ واحد دیگر نیز مشکل آلودگی صوتی که برای تمامی آن‌ها نیز اخطاریه صادر و مهلت داده شد که رفع آلایندگی کنند.

وی افزود: از واحدهای خدماتی نیز ۴۳ اخطاریه آلودگی هوا و ۱۴۶ واحد اخطاریه آلودگی آب دریافت کردند. برای ۱۰۶ واحد خدماتی نیز به دلیل مشکلات مدیریت پسماند و ۸۲ واحد نیز به دلیل مشکلات فضای سبز اخطاریه صادر شده است.

رییس اداره محیط زیست شهر تهران با بیان اینکه از اردیبهشت ماه تاکنون ۷۰ پرونده زیست‌محیطی در مراجع قضایی پیگیری شده‌ است، اظهار کرد: واحدهای خدماتی، درمانی و صنعتی بر اساس قانون هوای پاک موظف هستند که ۱۰ درصد از فضای خود را درختکاری کنند تا بتوانند اندکی از آلودگی را جبران کنند.

بازگیر درباره پایش واحدهای درمانی شهر تهران توضیح داد: ۸۶ واحد درمانی به دلیل آلودگی هوا و ۶۷ واحد به دلیل مدیریت پسماند اخطاریه دریافت کرده‌اند همچنین تعداد ۲۹ واحد به دلیل عدم اختصاص ۱۰ درصد از فضای خود به فضای سبز و دو واحد دیگر به دلیل آلودگی صوتی اخطاریه آلایندگی گرفته‌اند.

وی درباره ضوابط استقرار صنایع در شهر تهران اظهار کرد: براساس قانون جدید هوای پاک، واحدهای صنعتی بزرگ مقیاس در شهر تهران پس از شناسایی و دریافت اخطاریه باید برنامه زمان‌بندی جابه جایی خود را به اداره محیط زیست تحویل دهند. وزارت صنعت نیز دراین‌باره قول همکاری داده است.

۷۰۵

رئیس اداره محیط زیست شهر تهران پایش واحدهای صنعتی، خدماتی و درمانی شهر تهران آلودگی هوا، آب، مدیریت پسماند و آلودگی صوتی آلاینده

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۵۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید

سید محمد رضا سیدحسینی گفت: پیش بینی می شود با این میزان جوجه ریزی چهار هزار و ۸۸۰ تن گوشت مرغ تولید و روانه بازار مصرف شود.

وی افزود: رکورد جوجه ریزی سال گذشته واحدهای صنعتی پرورش مرغ گوشتی سیستان و بلوچستان حدود ۲۴ میلون قطعه بوده که با این میزان جوجه ریزی، ۴۰ هزار و ۵۵۰ تن گوشت مرغ در استان تولید شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: به منظور افزایش ضریب خوداتکایی استان به گوشت مرغ ۳۲۷ واحد ۲۰ هزار قطعه‌ای مرغ گوشتی و ۱۵ واحد مرغ تخم گذار ۲۰ هزار قطعه‌ای با سرمایه‌گذاری بیش ۲۶ هزار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در حال ساخت است.

وی ادامه داد: هم اکنون ۴۰۰ واحد مرغداری ۲۰ هزار قطعه ای فعال با ظرفیت هشت میلیون قطعه در هر دوره در سیستان و بلوچستان مشغول تولید است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • سیستم کنترلی واحد یک بخار نیروگاه بندرعباس نوسازی شد
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • بهترین روش برای تمیز کردن محیط‌های تجاری