Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری شین هوا ؛‌مقامات افغانستان روز جمعه از کشته شدن دست کم 15 تن از عناصر طالبان و زخمی شدن 10 نفر دیگر در حملات نیروهای ارتش این کشور در دو استان شمالی افغانستان خبر دادند.
یکی از مقامات نظامی افغانستان در بیانیه ای اعلام کرد نیروهای ویژه این کشور مواضع طالبان را در منطقه غورماچ در استان فاریاب هدف حمله قرار دادند که در این حمله سه تن از اعضای طالبان به هلاکت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بیانیه همچنین آمده است در عملیات در منطقه امام صاحب نزدیک مرز تاجیکستان نیز 12 تن از اعضای طالبان کشته و 10 نفر دیگه زخمی شدند.
این بیانیه افزود در این عملیات دو تن از فرماندهان طالبان کشته شدند و شش مخفیگاه آنها به طور کامل منهدم شد.
نیروهای امنیتی افغانستان و ناتو حملات هوایی را علیه شبه نظامیان طالبان و تروریست های (وهابی صهیونیستی) داعش در سراسر کشور تشدید کرده اند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۵۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان در راه رسیدن به خودکفایی

مسئولان وزارت صنعت و تجارت طالبان با انتشار اطلاعیه‌ای از برگزاری دومین جلسه هماهنگی بین‌ الوزارتی کمیته اقتصادی – تجاری، صنعتی – معدنی و نفتی، با نمایندگان جمهوری اسلامی ایران خبر داده‌اند.

قدرت‌الله جمال، معاون وزارت صنعت و تجارت در این نشست گفت: اکنون افغانستان از یک کشور وارداتی به یک کشور صادراتی تبدیل شده است. مانند سایر کشورها صادرات دارد و در بسیاری از تولیدات به خودکفایی رسیده است. 

در ادامه این نشست جهت توسعه تجارت و آوردن سهولت‌های بیشتر در عرصه جلب و جذب سرمایه‌گذاری‌ها، روابط بانکی و رفع چالش‌ها در زمینه ترانزیت و صادرات و ایجاد منطقه آزاد صنعتی میان دوکشور تبادل‌نظر صورت گرفت و نمایندگان ادارات گزارش فعالیت‌های شان را نیز ارائه کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • طالبان افغانستان برای جذب توریست خارجی دست به کار شده‌اند
  • هشدار حزب التحریر به طالبان
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • افغانستان در راه رسیدن به خودکفایی
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • بیانیه حزب التحریر درباره بازداشت‌های اعضایش توسط طالبان
  • هلاکت ۴ نظامی به دست مبارزان مقاومت در المغراقه غزه
  • هلاکت و زخمی شدن ۱۰ نظامی اسرائیلی در محور نتساریم
  • سیل در افغانستان/ ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند
  • طالبان هیچ‌گونه قاعده و قانونی در حوزه مرزبانی ندارد