Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین-ایرنا- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت:مسیر ارتباطی 65 روستا در این استان بر اثر بارش برف مسدود شده و راهداران در حال بازگشایی این مسیرها هستند.

جواد حق لطفی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 3 هزار و 30 تن ماسه و نمک توسط نیروهای راهداری برای بازگشایی سه هزار و 741 کیلومتر از مسیرهای استان مصرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حق لطفی افزود: بارش برف هم اکنون درمحور‌های مواصلاتی استان قطع شده و تردد خودرو‌ها عادی و روان است.
معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان گفت: 342 نیروی راهدار با 133 دستگاه ماشین آلات برف روبی در آماده باش کامل برای خدمت رسانی به مردم و بازگشایی مسیرها قرار دارند.
وی در ادامه از مسافران خواست تا ضمن خودداری از سفرهای غیرضروری، در صورت ضرورت با همراه داشتن زنجیر چرخ، لباس های گرم و آذوقه، نسبت به سالم بودن وسیله نقلیه خود اطمینان داشته و با پلیس و نیروهای راهدار مستقر در طول جاده های استان همکاری کنند.
بارش برف از عصر روز گذشته ( پنجشنبه ) دراستان قزوین آغاز شد.
استان قزوین دارای 217 کیلومتر آزادراه، 292 کیلومتر بزرگراه، 253 کیلومتر راه اصلی و 563 کیلومتر راه فرعی است.
6101* 6012خبرنگار:هادی درزی رامندی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۵۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است

سرهنگ احمدرضا هیرمند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسیر منتهی به چهارراه بابا قاسم به سمت میدان قدس به دلیل ترکیدگی لوله آب تا اطلاع ثانونی مسدود است.

سرهنگ احمد رضا هیرمند افزود: براین اساس هم اکنون در مسیر جنوب به شمال خیابان میدان قدس به سمت چهارراه بابا قاسم محدودیت ترافیکی اعمال شده است.

وی از رانندگان خواست برای تردد ار مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

کد خبر 6092217

دیگر خبرها

  • بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم
  • بازگشایی جاده سه هزار تنکابن پس از ۵ ماه (فیلم)
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم
  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت
  • مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است