Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مشگین شهر گفت: برف و کولاک راه ارتباطی 100 روستای مشگین شهر را مسدود کرد.

رضا فرج پور روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ماموران راهداری برای بازگشایی راه ارتباطی این روستاها تلاش می کنند.
وی گفت: در حال حاضر تمام ماشین آلات دولتی و استیجاری در جاده های شهرستان مشگین شهر مستقر شده و مشغول عملیات برفروبی و راهداری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارش برف که میزان آن در ارتفاعات شهرستان مشگین شهر از 80 سانتی متر فراتر رفته خوشحالی کشاورزان و دامداران منطقه را بدنبال داشت.

بارش برف امروز دانشگاهها و مدارس مشگین شهر را به تعطیلی کشاند و ادارات دولتی نیز کار خود را با تاخیر آغاز کردند.
همچنین بارش برف موجب کندی تردد در راههای ارتباطی و وقوع چند مورد تصادف رانندگی شد که تلفات جانی نداشت.

سرگرد محمد طریقی ، فرمانده پلیس راه اردبیل مشگین - مغان نیز با بیان اینکه در حال حاضر جاده اردبیل - مغان بدلیل برف و کولاک شرایط نامناسبی دارد به رانندگان توصیه کرد از سفرهای غیر ضروری پرهیز کرده و در صورت اجبار به سفر از لوازم ایمنی و زنجیر چرخ استفاده کنند.

اردبیل به لحاظ موقعیت جغرافیایی و طبیعی خود و قرار گرفتن در سرزمینی فلاتی شکل با شیب های بسیار تندی به زمین های کم ارتفاع اطراف خود شامل کرانه های دریای خزر ، جلگه پست مغان و نیز دشت های کم ارتفاع استان های آذربایجان شرقی و زنجان منتهی می شود و به همین لحاظ جاده های این استان اغلب دارای پیچ ها و شیب های بسیار تند هستند.

هشت گردنه سخت گذر به نام های حیران ، صایین ، بودالالو ، نقدوز ، الماس ، لنگان ، قره آغاج و اسلام آباد در راههای ارتباطی این استان قرار دارند.

منبع: ایرنا

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۸۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند

مهرداد آهکی گفت: گروه‌های راهداری از هم اکنون مشغول آماده‌سازی و ارتقاء ایمنی راه‌های استان برای سفر‌های تابستانی و اربعین حسینی هستند که در همین زمینه رفع ۲۱ نقطه حادثه خیز با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی در حال رفع و اصلاح هستند.

او گفت: امسال نخستین بار یک دستگاه خط کشی جدید خریداری شد که در مجموع دو گروه خط کشی امانی در راه‌های استان فعال می‌شوند تا عملیات خط کشی و احیای خط راه‌های همدان تسریع شود.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان همدان تگفت: در راستای رفع نقاط پرتصادف هم اکنون سه اکیپ امانی و پیمانی مشغول نصب نیوجرسی در راه های، نهاوند-فیروزان، ملایر- اراک و تویسرکان-خیرآباد هستند و به زودی اجرای عملیات نصب نیوجرسی در محور‌های پرتصادف مشخص شده نیز آغاز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ ۳۰ کیلومتر از راه‌های شنی و خاکی شهرستان کوثر
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • ۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • شناسه یکتا ارتباطی با افزایش مالیات ندارد
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان