Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه > حوادث - ایسنا نوشت: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان از مفقود شدن یک تیم کوهنوردی در اشترانکوه خبر داد.

صارم رضایی  اظهار کرد: بر طبق گزارشات اعلام شده از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان یک تیم کوهنوردی که به قصد صعود به اشترانکوه رفته بودند؛ در راه به علت بارش برف و کولاک شدید مسیر را گم و ناپدید می‌شوند که متاسفانه یک نفر از آنان به علت سرمازدگی شدید فوت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این تیم از خراسان رضوی به استان آمده بودند، گفت: بلافاصله چهار تیم امداد و نجات کوهستان به محل اعزام و به دنبال این افراد می‌گردند و هنوز اطلاعی از ۱۳ نفر دیگر در دست نیست.

رضایی از گشت‌زنی یک تیم همراه با بالگرد جمعیت در این منطقه خبر داد و افزود: جنازه فرد فوت شده به بیمارستان انتقال داده شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان تصریح کرد: کار جستجو و گشت‌زنی توسط نیروهای امداد و نجات ادامه دارد و اطلاعات بعدی متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی بیان کرد: اخبار تنها از طریق روابط عمومی جمعیت هلال احمر پیگیر شده و به شایعات توجه نشود. اورژانس هوایی الیگودرز اسامی مفقودان، نجات‌یافتگان و تنها فوتی حادثه گرفتار شده تیم 14 نفره کوهنوردی از استان خراسان که در کولاک اشترانکوه لرستان گرفتار شده‌اند را اعلام کرد.

تسنیم نوشت: اورژانس هوایی الیگودرز اسامی مفقودان، نجات‌یافتگان و تنها فوتی حادثه گرفتار شده تیم 14 نفره کوهنوردی از استان خراسان که در کولاک اشترانکوه لرستان گرفتار شده‌اند را اعلام کرد.

اسامی مفقودین: علی حسینی، امان‌الله جوکار، ناصر اکبری، مرتضی غلامپور، اکرم حقانی، مهشید جوان‌محمدی، علی قاسم‌زاده، مجید زاده تراب.

اسامی کسانی که نجات یافته‌اند: امیر تقی زاده، محمود فرنوش فر، حسن موسوی، سروش قادری، محسن اشرفی، سید رضا وحیدی.

ضمناً متأسفانه یکی از مفقودین به نام علیرضا عامری 22 ساله فوت شده است.

۴۷۲۳۷

 

 

کلید واژه‌ها : کوهنوردی - هلال احمر -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۵۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به وقوع سیل و آب‌گرفتگی در ۱۳ استان و در پنج روز گذشته، از حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به افراد آسیب‌دیده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، بابک محمودی با اشاره به امدادرسانی در سیل و آب‌گرفتگی از چهارم تا نهم اردیبهشت اظهار کرد: ۱۳ استان از جمله اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان، هرمزگان و یزد و ۵۷ شهرستان، نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی با بیان اینکه امدادگران در این مدت زمان، به ۴۸۱۳ نفر امدادرسانی کردند، افزود: ۱۹۷ تیم عملیاتی، شامل ۷۷۰ امدادگر، در ۹۱ عملیات شرکت کردند، ۳۴۴ نفر را اسکان اضطراری دادند و ۱۲۳ نفر را به مناطق امن منتقل کردند، امدادگران با کمک دستگاه پمپاژ، آب تجمیع شده در ۲۹۲ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: ۵۵ دستگاه چادر، ۶۸۴ تخته پتو، ۲۹۵ تخته موکت، ۲۰۶۶ کیلوگرم نایلون، ٢۴٠ بسته غذایی، ۹۵۸ قوطی کنسرو، ۱۹۴ قرص نان و ۵۴۰ کیلوگرم برنج بین افراد متأثر از سیل و آب‌گرفتگی توزیع شد.

کد خبر 748627

دیگر خبرها

  • ۳ روز از مفقود شدن یسنا گذشت؛ اعزام بالگرد به منطقه
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی