Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرجند- رئیس هیئت مدیره شرکت تاچ سی از آغاز به کار تاکسی اینترنتی تاچ سی در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: یک هفته خدمات رایگان به شهروندان بیرجندی ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سامانه حمل و نقل هوشمند «تاچ سی» در مراسمی با حضور مروج الشریعه استاندار خراسان جنوبی، براری معاون وزیر ارتباطات و فناوری و جمعی از مسئولان فناوری استان های خراسان رضوی و جنوبی که در شهر بیرجند برگزار شد از شروع به کار خود در این استان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیران تاچ سی در این مراسم به تشریح فعالیت های تاچ سی در این استان  پرداختند و اعلام کردند تاچ سی برنامه های خاص و ویژه ای برای خراسان جنوبی در نظر دارد.

 احسان صفار خراسانی رئیس هیئت مدیره شرکت تاچ سی افزود: تاچ سی یک شرکت حمل و نقل و دانش بنیان ایرانی است که از تابستان گذشته با ارائه سرویس درخواست خودرو سواری فعالیت خود را در شهر مشهد آغاز کرده است.

 وی بیان کرد: از مرداد ماه گذشته در یزد و پس از آن در اهواز نیز تاچ سی شروع به فعالیت نموده که با استقبال هم میهنان عزیز در این شهرها روبرو شده است.

وی با بیان اینکه بیرجند چهارمین شهری است که تاچ سی در آن فعالیت می کند، ادامه داد: همچنین تاچ سی اولین شرکت تاکسی اینترنتی در ایران بوده است که سرویس های بانوان و تشریفات را در لیست سرویس های خود ارائه می داد.

 وی افزود: از قابلیت های سرویس تشریفات این سامانه امکان انتخاب خودرو است که استفاده از سرویس تشریفات را بسیار جذاب می کند.

صفار خراسانی گفت:«تاچ سی پیک» دیگر سرویس تاچ سی است که با حضور وزیر محترم کار و مسئولین استانی و شهری در شهریور ماه در مشهد رونمایی شد که خدمات پیک موتوری به شهروندان مشهدی ارائه می نماید.

رونق کسب و کار آژانس ها با عضویت در تاچ سی

شهاب سرهنگی مدیرعامل تاچ سی هم با تاکید بر اینکه مجوز فعالیت این شرکت از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت صادر شده است افزود این موضوع امکان ایجاد نمایندگی در سراسر کشور فراهم می کند.

 وی بااذعان به اینکه با توجه به اینکه تاچ سی تنها شرکتی است که سیستم توزیع سفر به آژانس ها را نیز در برنامه خود دیده است اطمینان خاطر داد: تاکسی تلفنی ها با این امکان تاچ سی می توانند کسب و کار خود را رونق داده و با عضویت رانندگان خود در این سامانه تعداد سفرهای خود را تا ۵۰ درصد افزایش دهند.

 سرهنگی بیان داشت: بنابراین تاچ سی موجب رونق و رشد کسب و کارهای سنتی نیز خواهد شد.

وی اضافه کرد: یکی از مهمترین شاخصه های تاچ سی روش های متمایز این سامانه برای جذب رانندگان است چراکه آموزش و آماده سازی یک راننده برای شروع فعالیت و اخذ استعلام های مورد نیاز حدود ۱۰ روز طول می کشد.

مدیرعامل شرکت تاچ سی گفت: تاچ سی به هیچ عنوان امنیت مسافران و کیفیت خدمات خود را فدای کمیت و افزایش سریع تعداد رانندگان نمی کند و کاربران این سامانه در خراسان جنوبی می توانند سفرهای خود را با آرامش کامل در سامانه تاچ سی انجام دهند.

یک هفته خدمات رایگان تاچ سی به شهروندان بیرجندی

فرهودی مدیر شرکت تاچ سی در استان خراسان جنوبی با اشاره به قیمت های مناسب خدمات این سامانه رزرو تاکسی  در بیرجند افزود: این شرکت حدود ۳۰ درصد ارزانتر از آژانس های تاکسی تلفنی خدمات خود را ارائه می کند.

وی اضافه کرد: شهروندان بیرجندی می توانند با کد تخفیف BIRJAND اولین سفر خود را رایگان در این شهر انجام دهند.

هاشمی مدیر عملیات تاچ سی در خراسان جنوبی هم از هفته رایگان تاچ سی در شهر بیرجند خبر داد و گفت: به مناسبت شروع به کار تاچ سی در بیرجند از ۲۵ آذر ماه به مدت یک هفته کلیه سفرها در این شهر با کد تخفیفی که در شبکه های اجتماعی تاچ سی اعلام خواهد شد رایگان انجام خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۳۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۵هزار داوطلب کنکور سراسری در خراسان جنوبی

۱۴ هزار و ۹۰۰ داوطلب کنکور سراسری (نوبت اول) در استان خراسان جنوبی باهم رقابت کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند؛ همزمان با آغاز نوبت اول آزمون سراسری سال  1403، تعداد 2959 داوطلب در گروه‌های علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در دانشگاه بیرجند همزمان با سراسر کشور به رقابت با یکدیگر پرداختند.

نوبت اول کنکور سراسری سال 1403 در گروه‌های علوم ریاضی و علوم انسانی همزمان با سراسر کشور در دانشگاه بیرجند برگزار شد.

در این رقابت 3307 داوطلب شامل 1903 نفر زن و 1404 مرد در پردیس علوم، پردیس مهندسی، پردیس علوم رفتاری، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، سالن امید و سالن ورزشی فجر دانشگاه بیرجند به رقابت پرداختند.

همزمان با آغاز کنکور سراسری، این آزمون در 10 شهرستان خراسان جنوبی نیز برگزار شد.

 14900 داوطلب در  تمام گروه‌های آزمونی نوبت اول کنکور سراسری، در خراسان جنوبی به رقابت با یکدیگر پرداختند که از این تعداد 6354 داوطلب در دانشگاه بیرجند در آزمون شرکت کردند.

همزمان با برگزاری آزمون داوطلبان گروه‌های آموزشی علوم ریاضی و علوم انسانی، دکتر لامعی، رئیس دانشگاه بیرجند و رئیس ستاد استانی آزمون سراسری در خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان از روند برگزاری آزمون بازدید کرد.

به گزارش تسنیم، در کل کشور تعداد 128 هزار و 362 داوطلب در آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی شرکت کردند که از این تعداد 47 هزار و 112 نفر معادل 37 درصد داوطلبان زن و تعداد 81 هزار و 250 نفر معادل 63 درصد داوطلبان مرد بودند.

در آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی در کل کشور تعداد 384 هزار و 960 داوطلب شامل تعداد 250 هزار و 345 نفر معادل 65 درصد داوطلبان زن و تعداد 134 هزار و 615 نفر معادل 35 درصد داوطلبان مرد بودند.

انتهای پیام/250

دیگر خبرها

  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است
  • خراسان جنوبی به لحاظ افزایش ولادت چهارمین استان کشور است
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • پیش‌بینی۲۸۷ شعبه أخذ رأی برای دور دوم انتخابات خراسان جنوبی
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • پیکوه طبس رکورددار بیشترین بارندگی در خراسان جنوبی
  • امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب
  • رقابت ۱۵هزار داوطلب کنکور سراسری در خراسان جنوبی