Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه انتظامی و حوادث خبرگزاری برنا، ساعت 15 روز هجدهم آبان ماه ، مأموران کلانتری 168 مشیریه در حین گشت زنی متوجه درگیری راننده یک دستگاه خودرو تاکسی با فردی شدند که قصد داشت تا با یک دستگاه موتورسیکلت از محل متواری شود.

راننده تاکسی با مشاهده مأموران به آنها اعلام داشت که این شخص مبلغ یک میلیون و 600 هزار تومان از وی گرفته و اکنون قصد فرار دارد که بلافاصله مأمورتن این شخص را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرد دستگیر شده در اظهارات اولیه به مأمورن گفت: راننده با من دوست است و این مبلغ پول را به عنوان قرض به من داده اما حالا پشیمان شده و به دروغ عنوان می کند که او را فریب دادم.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع کلاهبرداری و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 14 تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

شاکی پرونده پس از حضور در پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت:سه روز قبل  متهم را به عنوان مسافر دربست از اسلامشهر و به مقصد ابتدای باغ فیض سوار ماشین کردم. طی مسیر این شخص مدعی شد که مدیر عامل یک شرکت است و چند شرکت زیر مجموعه  شرکتش است و یکی دفاتر نمایندگی شرکتش نیز در رباط کریم قرار دارد. این شخص در طی مسیر ، مدام با تلفن صحبت می کرد و پشت تلفن می گفت: خانم هرکس شرکت آمد و نیازمند بود ، از یک تا بیست میلیون تومان به او کمک کنید  و در ادامه صحبت هایش ، درباره معاملات میلیاردی صحبت می کر . زمانیکه سر صحبت را با وی باز کردم ، او مدعی شد که می تواند مرا به عنوان راننده شخصی اش استخدام کند اما باید قبل از آن هزینه بیمه را پرداخت  کنم تا او ماشین شرکت را به من تحویل دهد.

شاکی پرونده در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت: روز گذشته با این شخص قرار ملاقات گذاشتم ؛ زمانیکه این شخص در محل قرار حاضر شد، مبلغ یک میلیون و 600 هزار تومانِ درخواستی اش را به او تحویل دادم . پس از پرداخت پول ، این شخص مدعی شد که تا دقایقی دیگر یک دستگاه خودرو پرادو را تحویل من خواهد داد. در طول زمانیکه به همراه این شخص منتظر آمدن خودرو پرادو ادعایی او بودیم ، در یک لحظه متوجه شدم که او قصد دارد تا با یک پیک موتوری از محل متواری شود که مانع کارش شدم ؛ این شخص در کمال خونسردی عنوان داشت که تا دقایقی دیگر ماشین خواهد آمد اما من مانع رفتنش شدم و در ادامه از مردم درخواست کمک کردم که با حضور مأموران در محل ، او دستگیر شد.

در بررسی سوابق متهم پرونده به نام اسماعیل .متولد 1344  که در اظهارات اولیه منکر هرگونه کلاهبرداری شده بود ،وی به عنوان یکی از مجرمین سابقه دار در زمینه کلاهبردرای که بارها دستگیر و روانه زندان شده ، شناسایی شد.

در ادامه تحقیقات و با شناسایی تعداد دیگری از شکات و مالباختگان که دقیقا به همین شیوه و شگرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته بودند، مشخص شد که اسماعیل  تحت عنوان مدیرعامل شرکت های بازرگانی و به بهانه استخدام افراد با حقوق ماهیانه 3 میلیون تومان همراه با بیمه و دیگر مزایا ، اقدام به کلاهبرداری از آنها کرده و به بهانه پرداخت حق بیمه از سوی متقاضیان استخدام ، مبالغی را از 500 هزار تومان تا یک میلیون و 600 هزار تومان از آنها دریافت کرده است.

سرهنگ کارآگاه رضا امیدی ، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده و با شناسایی دقیق متهم از سوی تعدادی از شکات و مالباختگان ، متهم به ناچار لب به اعتراف گشوده و صراحتا به کلاهبرداری از این افراد اعتراف کرد.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در پایان این خبر عنوان داشت : با اعتراف صریح متهم به کلاهبرداری های مشابه ، شناسایی تعدادی دیگر از شکات و مالباختگان و به منظور شناسایی سایر شکات و مالباختگان احتمالی ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی بازپرس پرونده صادر شده است ؛ لذا از شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا برای پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان نبرد شمالی – میدان نبرد – انتهای خیابان شهید بیدی مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۶۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان زندگی مخفیانه بوکسور قاتل در پاسداران

بوکسور جوانی که در ساوجبلاغ مرتکب قتل و به تهران فرار کرده بود، توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، چندی قبل، وقوع قتل مرد جوانی در یک نزاع دسته جمعی در ساوجبلاغ به مرکزفوریت‌های پلیسی 110، گزارش داده شد که با اعلام این خبر تیم بررسی صحنه جرم تحقیقات مقدماتی را آغاز کردند.

تیم جنایی با جسد مرد جوانی مواجه شدند که با هدف ضربات چاقو به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد قاتل که بوکسور بوده به همراه برادرش در این نزاع شرکت کرده و پس از ارتکاب جنایت قبل از سر رسیدن پلیس راهی تهران شده است.

بدین ترتیب تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ وارد عمل شدند و تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی را شروع کردند که در این شاخه از تحقیقات مشخص شد متهم در خانه یکی از اقوام خود واقع در محله پاسداران ساکن است.

قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش

اوایل اردیبهشت‌ماه امسال،کارآگاهان به دنبال دریافت این اطلاعات مهم، راهی مخفیگاه متهم شدند و پس از تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس مرد بوکسور را به اتهام مباشرت در قتل عمدی طی یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

مرد جنایتکار پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی خیلی زود هدف تحقیق قرار گرفت و صراحتا به قتل در نزاع‌دسته جمعی اعتراف کرد.

بنا بر گزارش تسنیم، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان این جنایت و سیرمراحل قانونی پرونده به دادسرای ساوجبلاغ اعزام شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • قتل مادر با دمبل به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • پایان زندگی مخفیانه بوکسور قاتل در پاسداران
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم تهران
  • تداوم سریال شناسایی جاسوسان روسیه و چین در انگلیس
  • تعرض جنسی به زنان به بهانه حضورشان بر سر مزار مادر!