Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- مسابقات تنیس منطقه یک کشور با حضور 45 نفر در رده های سنی هفت تا 12 سال در مجموعه ورزشی شهید باکری ارومیه برگزار شد که در پایان امیررضا سلطان زاده از اردبیل در سنی زیر 12 سال و ایلیار عطار حسینی در رده سنی زیر 9 سال رتبه اول را کسب کردند.

دبیر هیات تنیس آذربایجان غربی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: رتبه دوم این رقابت ها نیز به ورزشکاران آذربایجان غربی رسید و فربد ایمانی در رده سنی زیر 9 سال و آریا داد در رده 12 سال از این استان رتبه های دوم بخش پسران این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین زرطلب با اشاره به نفرات برتر بخش دختران نیز گفت: مهیا عابدینی از آذربایجان شرقی و دورینا کریمی از کرمانشاه در رده سنی زیر ۱۲ سال رتبه اول و دوم را از آن خود کردند.
وی ادامه داد: همچنین ناز پاشازاده از آذربایجان غربی و عسل فربدنیا از گیلان در رده سنی زیر ۹ سال در رتبه های اول و دوم قرار گرفتند.
به گزارش ایرنا این مسابقات به مدت 2 روز طی هفته جاری با حضور استان های آذربایجان غربی، گیلان، قزوین، زنجان، اردبیل، همدان، کردستان، کرمانشاه و آذربایجان شرقی برگزار شد و نفرات برتر هر رده در خرداد سال 1397 به کمپ تیم ملی در باشگاه استقلال تهران جهت تکمیل آموزش با هدف استعداد یابی اعزام می شوند.
آذربایجان غربی و شهر ارومیه از جمله مناطق مطرح در رشته تنیس در کشور به شمار می رود.
شهریور ماه سال 1395 مسابقات تنیس بین المللی دختران و پسران جوانان زیر نظر فدراسیون جهانی تنیس و به میزبانی هیات تنیس آذربایجان غربی در میادین تنیس مجموعه ورزشی شهید باکری ارومیه از 13 تا 20 شهریور ماه برگزار شد.
همچنین تیم جوانان پسر آذربایجان غربی اوایل شهریور ماه 1395 مقام نایب قهرمانی بخش انفرادی و تیمی مسابقات کشور را به دست آوردند.
8135 / 2093 **خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: صابر چهرقانی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۶۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان همایش ملی هویت اصلی زنان در آئینه قرآن و حدیث با معرفی مقالات برتر در گرگان

در این همایش مولفان حوزه و دانشگاه بیش از ۱۶۰ مقاله علمی ارائه کردند که سه مقاله برتر شدند و ده مقاله نیز عنوان شایسته تقدیر را کسب کردند.

آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان در این همایش با بیان اینکه اسلام دینی زنده و پویا متناسب با شرایط متغیر زمان است گفت: اجتهاد حلال مشکلات است و ما راه دیگری نداریم.

دکتر علی محمدزنگانه استاندار نیز افزود: ایران پس از دفاع مقدس و به دنبال آن تهاجم فرهنگی دشمنان بیش از پیش نیازمند حضور موثر بانوان است و ما بیش از هر زمان دیگری به نقش بانوان نیازمندیم.

خانم موسوی استاد سطوح عالی حوزه‌های بانوان نیز در سخنانی با اشاره به اینکه در عصر جدید نقش زنان علاوه بر مسئولیت انسان پروری در بنیان خانواده در جامعه نیز پر رنگ‌تر از گذشته و درگیر با چالش‌های دنیای مدرن است گفت: ما در جبهه‌های دیگر بعد از انقلاب پیشرفت‌های چشمگیری داشتیم، اما در جبهه‌های فرهنگی کار موثری نکردیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • پایان همایش ملی هویت اصلی زنان در آئینه قرآن و حدیث با معرفی مقالات برتر در گرگان
  • فرار نساجی از منطقه سقوط/ دربی کرمان برنده نداشت
  • معرفی ۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد
  • معرفی بیش از ۹۰ فرصت و بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان غربی
  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود