Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@15:09:02 GMT

ایران رقیب سنتی و قدرتمند ما در جهان است

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۲۲۴۴۳

ایران رقیب سنتی و قدرتمند ما در جهان است

فوتسال_ایران_هستیم">اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم فوتسال روسیه با اشاره به اینکه بیشترین بازی دوستانه ما با تیم ملی فوتسال ایران بوده است گفت:ایران همیشه رقیب سنتی و قدرتمند ما بوده و بازی با این تیم ما را قوی تر و آماده تر می کند.

به گزارش ایرنا، سرگی اسکورویچ چهارشنبه پس از شکست تمیش مقابل ایران در مسابقات بین المللی چهارجانبه اصفهان در نشست خبری افزود: ایران و روسیه با یک استراتژی مشترک برای افزایش توانمندی های خود در سطح جهان بازی می کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: روسیه در مصاف با ایران نقاط ضعف خود را در می یابد و ایران نیز در بازی با روسیه نقاط ضعف و قدرت خود را بهتر ارزیابی می کند و این امر باعث رشد و پیشرفت هر دو تیم می شود.
اسکورویچ خاطرنشان کرد: روسیه تیم دوم جهان و ایران سومین تیم در رده بندی فیفا است بنابراین هر بازی دوستانه ای دستاوردهای زیادی زیادی برای هردو تیم دارد.
او با اشاره به تغییرات مثبت در تیم ملی فوتسال ایران گفت: جوانانی که در این تیم به کار گرفته می شوند بسیار خوب بازی می کنند و هماهنگی زیادی با بازیکنان با تجربه دارند.
سرمربی تیم فوتسال روسیه همچنین با اشاره به اینکه بازیهای لیگ داخلی روسیه در دو نیمه 25 دقیقه ای اجرا می شود تصریح کرد: مدت زمان بیشتر در یک مسابقه ، تکنیک و تاکتیک های تیم ها را ارتقاء می دهد و در نهایت موفقیت تیم ملی را در پی خواهد داشت.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا در باره رقابت های جام جهانی فوتبال که سال آینده در کشور روسیه برگزار می شود گفت: هم اکنون پیش بینی برای مسابقات بسیار سخت است اما جامعه فوتسال روسیه به موفقیت تیم ملی فوتبال، امید دارند.
اسکورویچ افزود: احتمال دارد تیم های ملی فوتبال ایران و روسیه نیز در صورت صعود با یکدیگر رو در رو شوند .
تیم ملی فوتسال ایران در سومین دیدار خود در مسابقات فوتسال چهارجانبه اصفهان با نتیجه چهار بر صفر برابر تیم ملی روسیه به برتری رسید.
گل های تیم ملی فوتسال ایران توسط مهدی جاوید ( 2 گل) ، علیرضا رفیعی و محمد شجری وارد دروازه روسیه شد.
مسابقات چهارجانبه اصفهان با حضور تیم های ایران، روسیه، آذربایجان و قزاقستان که هر 4تیم از 10کشور برتر فوتسال در دنیا هستند از روز یکشنبه هفته جاری آغاز شد و تا امروز چهارشنبه ادامه داشت.
آخرین دیدار این رقابت ها بین ایران و روسیه امروز روز چهارشنبه برگزار ‌شد.
ت 6020 / 7150 /
خبرنگار: علیرضا حکیمیان** دریافت کننده: علی نعمانی ** انتشار: سلطانمرادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۲۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب قهرمانی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، تیم ملی فوتسال کشورمان در دیدار نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل تیم ملی فوتسال تایلند، میزبان مسابقات به برتری ۴ بر یک رسید و توانست برای سیزدهمین بار فاتح قاره کهن شود.

قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رسانه‌های جهان بازتاب داشت و این رسانه‌ها به تمجید از تیم ملی فوتسال ایران و سیزدهمین قهرمانی در آسیا پرداختند.

رسانه Extra Time Idonesia در تمجید ایران نوشت: ایران با شکست 4 بر یک تایلند در بازی فینال، قهرمان جام ملت‌های آسیا 2024 شد. فوتسال ایران توانست تعداد قهرمانی‌های خود را به عدد 13 برساند.

سایت The Nation Thailand از شکست تایلند مقابل ایران افسوس خورد و از سیزدهمین قهرمانی ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا نوشت.

سایت VOCKET مالزی نیز از سیزدهمین قهرمانی ایران پس از شکست میزبان در جام ملت‌های آسیا نوشت.

دیگر خبرها

  • دیپلمات صهیونیست: دنیا تغییر کرده است/ باید مشخص کنیم در کدام سمت هستیم
  • «مسابقات چوگان» در نقش جهان اصفهان
  • آقاپور: با طیبی تیم را در فینال جهان می‌بینم
  • کریمی: عهد بستیم با جام به ایران برگردیم
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • بازتاب قهرمانی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان
  • بازتاب سیزدهمین قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان
  • ایران - تایلند؛ گزارش زنده
  • کوالالامپور؛ خواهر مدرن اما سنتی اصفهان
  • سی ام پانک در اسمکدان امروز به روی استیج رفت/ اخبارWWE