Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت در حاشیه هم اندیشی و دانش افزایی روسای هیات فوتبال استانها و کمیته های فدراسیون فوتبال گفت: این بار سمینار و همایشی متفاوت طراحی شد که در دو روز، موضوع دانش افزایی و همچنین هم اندیشی کمیته های مختلف فدراسیون فوتبال با روسای هیات های فوتبال استان ها سازماندهی شد و این سازماندهی به شکل طراحی برای هماهنگی برنامه ها، تحلیل و ارزیابی طرح های آینده، و بررسی وضعیت فعلی فعالیت ها صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین موضوع مدیریت و مارکتینگ، دو بحثی بود که توسط مدرسان اعزامی از فیفا و لالیگای اسپانیا تشریح شد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال ادامه داد: تلاش ما این بود که بتوانیم هم در بخش دانش افزایی قدم های اساسی را برداریم و هم در بخش مسائل اجرایی، اداری، فنی و مالی هیات ها و همچنین فدراسیون، بین کمیته ها یک هماهنگی جامعی را فراهم بیاوریم که خوشبختانه این اتفاق افتاد و با تلاش و مساعدتی که هیات فوتبال جزیره کیش داشت این کار با موفقیت انجام شد و تاثیرات مثبتش را در پیشبرد برنامه ها مطمئنا خواهد داشت چرا که هیات های فوتبال استان ها به عنوان بازوی اصلی اجرایی توسعه فوتبال هستند.

ساکت در ادامه گفت: ما به تمامی اهدافی که از اجرای این همایش مد نظر داشتیم رسیدیم و خوشبختانه همه کمیته ها توسط تحلیل جامعی که در این همایش ارائه دادند توانستند هم وضع موجود و هم برنامه های پیش رو و هم نقاط ضعف و قوت را در بخش های مختلف مورد ارزیابی قرار دهند. در اصل ما یک SWOT کامل و جامع را در این همایش شاهد بودیم.   

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۷۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفوگرافیک/ حاشیه جلسه امروز هیأت دولت

اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.

گزارش کامل ایسنا از گفت‌وگوهای خبرنگاران با اعضای هیئت وزیران در حاشیه جلسه هیات دولت را نیز می‌توانید در این لینک دنبال کنید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرامی‌گیرند
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرا می‌گیرند
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • اینفوگرافیک/ حاشیه جلسه امروز هیأت دولت
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • آغاز نشست هم اندیشی سراسری هیات‌های رزمندگان اسلام در مشهد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • در حاشیه جلسه هیات دولت