Web Analytics Made Easy - Statcounter

قشم - دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: یکی از تاکیدات و الزامات اقتصاد مقاومتی، ارتقاء استاندارد های کشور است.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از منطقه آزاد قشم، محسن رضایی در بازدید از توانمندی ها و بخش های مختلف مؤسسه بین المللی توسعه و تحقیق گردشگری با علایق ویژه گردشگری حلال در حوزه جهان اسلام(OIC)  و اداره کل غذا، دارو و استاندارد جزیره قشم با تبریک اعیاد ماه ربیع و ولادت با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) گفت: امیدوارم مسلمانان با برخورداری ازچنین سرمایه های معنوی و معرفتی وحدت امت اسلامی را تحقق بخشند و به جایگاه سزاوار خود برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با تشکر از مدیران منطقه آزاد  قشم که به این بخش توجه کرده و در آن سرمایه گذاری و  مجموعه ای با کیفیت ایجاد کرده اند،گفت: کشور ما در منطقه به لحاظ نیروی انسانی از برتری  مشهودی برخوردار است و اگر بخواهیم نفوذ مؤثر خود را در منطقه، علاوه بر مسائل امنیتی حفظ کنیم؛ باید اموری را با فناوری بالا در کشور بنیانگذاری کنیم.

رضایی در تشریح این موضوع گفت: یکی از این امور استاندارد سازی است که در کسب اعتماد مشتری بسیار اهمیت دارد؛ چرا که مشتری باید از کیفیت دارو و غذایی که مصرف می کند، مطمئن باشد و این موضوع برای تولید کننده هایی نیز که  دارای  محصولات استاندارد باشند، از اهمیت بالایی برخوردار است، بنابراین یکی از راه های گسترش بازار ایران، تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، ارتقای استاندارد سازی است و البته یکی از تاکیدات و الزامات اقتصاد مقاومتی نیز ارتقاء استاندارهای کشور است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با ارائه  پیشنهادهایی در حوزه مدیریت و گسترش فعالیت های مؤسسه بین المللی توسعه و تحقیق گردشگری گفت:  همکاری با چنددانشگاه کشور ، موجب می شود که آن دانشگاه ها خدمات استاندارد را به نمایندگی از این مؤسسه عرضه کنند. حسن این کار این است که اولاً مؤسسه شما توسعه پیدا می کند و ثانیاً  این توسعه باعث تضعیف مدیریت شما نخواهد شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان با یادآوری اهمیت ارزآوری و ارزش آفرینی مراکز تحقیقاتی گفت: همچنین شما در قبال اعتبار نام تجاری  خود می توانید میلیارد ها دلار برای کشور سودآوری داشته باشید تا تبدیل به یک عنوان با کیفیت و  رو به رشد در حوزه های مختلف علمی و فناوری تبدیل شوید و از طریق زیر پوشش قرار دادن دانشگاه و بخش های علمی کشور به رشد فناوری در ایران کمکی شایان کنید.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۷۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد

در حکمی از سوی رئیس سازمان نقشه‌برداری کشور، علی صفایی به عنوان مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری کشور منصوب شد

به گزارش ایسنا، با حکمی از سوی علی جاویدانه، رئیس سازمان نقشه‌برداری کشور، علی صفایی به‌عنوان مدیر کل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری کشور منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: «انتظار می‌رود در گام دوم انقلاب اسلامی و متناسب با جایگاه حاکمیتی و شرح وظایف مصوب سازمان، با رویکرد فناورانه و تحول‌آفرینی، به افزایش بهره‌وری و کارآمدی فعالیت‌های آن مجموعه در راستای تحقق اهداف سازمان علی‌الخصوص حوزه استانداردسازی و نظارت عالیه بر فعالیت‌های نقشه‌برداری و اطلاعات مکانی کشور، اهتمام داشته باشید.»

به نقل از روابط عمومی سازمان نقشه‌برداری کشور، علی صفایی پیش از این، مسئولیت‌هایی چون رئیس اداره نظارت و کنترل سیستم اطلاعات جغرافیایی، معاون اداره کل نظارت و کنترل فنی، سرپرست اداره کل نظارت و کنترل فنی، رئیس اداره سفارش‌ها و قراردادها و مدیر خدمات فنی سازمان نقشه‌برداری کشور را بر عهده داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان
  • تورم ترکیه به ۷۰ درصد افزایش یافت
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • واکاوی ممنوعیت پخش مجموعه «حشاشین»
  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود