Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر لبنان تاکید کرد که تصمیم آمریکا در قبال قدس روند صلح را پیچیده تر و ثبات منطقه را تهدید می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «سعد الحریری» نخست وزیر لبنان در اجلاس حمایت از لبنان که در پاریس برگزار می شود، سخنرانی کرد.

وی طی سخنانی اظهار داشت: ثبات لبنان اولویتی برای تضمین ثبات منطقه محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام گروه های لبنانی باید به اصل بی طرفی و عدم مداخله در امور کشورهای عربی احترام بگذارند. سیاست بیطرفی باید با تلاش به منظور حفظ وحدت کشور و احترام به اجماع عربی همزمان باشد.

نخست وزیر لبنان همچنین درباره اقدام ترامپ علیه قدس نیز تصریح کرد: ما به طرح عربی مبنی بر راهکار دودولتی پایبندیم که طبق آن قدس پایتخت فلسطین خواهد بود. تصمیم آمریکا در قبال قدس روند صلح را پیچیده تر و ثبات منطقه را تهدید می کند و ما آن را رد می کنیم.

وی در ادامه درباره وضعیت داخلی لبنان نیز بیان داشت: دولت لبنان باید برنامه های خود را برای مقابله با چالش هایی که بحران آوارگان سوری بر لبنان تحمیل کرد، ازسر بگیرد. جانفشانی ارتش لبنان موجب دور شدن تهدید تروریستی از مرزهای ما شد.

سعد الحریری همچنین گفت: بانک لبنان به اصول بین المللی پایبند است و این موضوع مهمی است. زیرا ثبات بخش بانکی ما موجب ثبات کشور و اقتصاد لبنان می شود و جایگزینی نیز ندارد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۷۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید طالبان بر ساخت راه برای توسعه ارتباط افغانستان و منطقه

معاون اقتصادی نخست‌وزیر حکومت طالبان در مراسم آغاز پروژه ساخت جاده هرات-غور اظهار داشت ساخت بزرگراه‌ها نقش مهمی در توسعه تجارت و ترانزیت افغانستان با کشورهای منطقه‌ دارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «عبدالغنی برادر» معاون اقتصادی نخست‌وزیر حکومت طالبان در مراسمی با حضور والی هرات، والی غور، فرمانده سپاه 207 الفاروق و مسئولین حکومتی و نظامی غور و هرات پروژه ساخت جاده هرات-غور را افتتاح کرد.

ملا برادر در این مراسم گفت: بخش حمل و نقل نقش مهمی در رشد اقتصادی افغانستان دارد و با توجه به این اهمیت، امارت اسلامی این بخش را در اولویت‌های خود قرار داده است که نشست‌های پی‌درپی با کشورهای همسایه و منطقه به منظور توسعه و سازندگی اساسی آن ادامه دارد.

وی افزود: این جاده یکی از پروژه‌های مهم و ملی افغانستان است که ولایت‌های هرات، غور، بامیان، دایکندی و میدان وردک را از طریق حمل و نقل زمینی به کابل وصل می‌کند.

معاون نخست‌وزیر حکومت طالبان پیش از این گفته بود جاده‌‎ای در شهرستان «واخان» ولایت بدخشان در شمال شرق افغانستان درحال ساخت است که با تکمیل آن مسیر جدیدی میان افغانستان و چین ایجاد می‌شود.

وی افزود این جاده که افغانستان و چین را به هم وصل می‌کند، می‌تواند مسیری برای تردد و انتقال کالاهای تجاری دو کشور باشد.

هیئت اقتصادی افغانستان در راه تهران؛ «ملابرادر» عازم ایران شدمعاون نخست وزیر افغانستان خطاب به تاجران ترک: برای سرمایه گذاری زمینه خوبی فراهم شده استانتقاد ملابرادر از سکوت جامعه جهانی درباره توقیف دارایی‌های افغانستان

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه انگلیس: ایران منطقه را بی ثبات می کند
  • وزیر امور خارجه: امنیت خلیج فارس فقط با مشارکت کشورهای ساحلی تأمین می‌شود
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس : ایران منطقه را بی‌ثبات می‌کند!
  • کامرون: ایران منطقه را بی‌ثبات می‌کند!
  • تاکید طالبان بر ساخت راه برای توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • نتانیاهو و بایدن تصمیم نهایی را برای منطقه گرفتند؟
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد
  • تصمیم عرب‌ها درمورد تهران و تل آویو چیست؟
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند