Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@02:16:23 GMT

نماز جمعه در ۹۰۰ شهر در سراسر کشور اقامه می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۴۷۶۵۳

نماز جمعه در ۹۰۰ شهر در سراسر کشور اقامه می‌شود

معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: ۹۰۰ تریبون نماز جمعه در سطح کشور وجود دارد که این تریبون ها پایگاهی برای شعور، اندیشه، تدبیر، شعار و تکبیر است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ازنا، حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده ظهر امروز در جلسه شورای تأمین که در فرمانداری شهرستان ازنا برگزار شد اظهار داشت: شهرستان ازنا با داشتن 450 شهید، شهرستانی با مردمانی مؤمن و انقلابی در عرصه اسلام است که خدمت‌رسانی به این مردم شریف باید در اولویت قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه یک مسئول باید دو نکته را در دستورالعمل خود قرار دهد افزود: یک مسئول نباید نسبت به داشته‌های خود غافل باشد و به بهانه قدرت، به دشمن دست دوستی بدهد و سبب خسران کشیده شدن جامعه شود و نکته دوم اینکه نباید در مقابل مردم ناسپاس و ناشکر باشد.

معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه عنوان کرد: مسئولان در عصر ولایت‌فقیه اگر به مقام و شأن رسیدند حق این مقام را ادا کنند و گره‌گشا باشند، به خلق خدمت‌رسانی کنند و به ظرفیت‌های اقتدار خود نگاه کنند چراکه آرزوی دشمن این است که از خودتان غافل شوید و داشته‌های خود را نادیده بگیرید.

وی بیان کرد: 900 تریبون نماز جمعه در سطح کشور وجود دارد که این تریبون ها پایگاهی برای شعور، اندیشه، تدبیر، شعار و تکبیر است.

علیزاده تصریح کرد: مردم شهرستان ازنا از گذشته‌های دور با دیانت و روحیه انقلابی گری در صحنه‌های مختلف حضور داشته است.

وی با اشاره به انتصاب امام‌جمعه جدید این شهرستان تصریح کرد: حجت‌الاسلام شاه‌چراغی به دلیل مسائل شخصی که داشتند نتوانستند در این شهرستان فعالیت کنند، حجت‌الاسلام علی سپهوند از خدام این مرزوبوم هستند و در خوزستان، البرز و محافل علمی و حوزوی از فرزندان فاضل استان لرستان و استان قم است که لازم است مسئولان، فرماندار، روحانیون و مردم از امام‌جمعه جدید شهرستان ازنا حمایت کنند تا شهرستان سایه وحدت پیشرفت خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/

R41450/P1486/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۷۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا در کانال تلگرامی خود نوشت:

حضرات بزرگان محترم روحانیت

سلام علیکم

تصور می‌شد، عملیات "وعده صادق" علیه رژیم‌صهیونیستی و نیز آغاز مجدد فعالیت گشت‌ارشاد( با نام جدید طرح نور) بتواند اتفاق پیش‌آمده در یکی دوماه اخیر در باره جناب آقای کاظم‌صدیقی را به محاق ببرد و به فراموش بسپارد.

گواهی می‌دهم هر روز با افراد متعددی در خیابانها، فروشگاهها ، وسایل نقلیه بخصوص مترو مواجه می‌شوم که درباره دو سه موضوع اظهارنظر یا پرسش می‌کنند. این بدان معناست که قضیه از نگاه افکارعمومی نه تنها تمام نشده، بلکه چون شفافیت کامل در آن صورت نگرفته، فضایی از بدبینی را حفظ کرده است.

به عنوان یک علاقمند به روحانیت و معتقد به حفظ شان و جایگاه آن و مهمتر بازگشت مرجعیت این طبقه برای مردم، انتظار دارم موضوع آقای صدیقی استخوان لای زخم نماند. اگر رفتار او صحیح،قابل دفاع و بدون خدشه است، صراحتا اعلام و ابهامات جامعه برطرف شود. در غیراین صورت، توقع جامعه مبنی بر برخورد بدون تبعیض با ایشان عملی گردد.

توجه به عبارت مشهور "حسنات الابرار، سیئات المقربین" اقتضا دارد که مواجهه با اشتباهات کوچک عناصری که تابلو نظام به شمار می روند، سخت باشد تا امید و اطمینان مردم افزایش یابد.

متاسفانه حضور آقای صدیقی در نمازجمعه و توجیهات طلبکارانه‌ای که در برابر شائبه ها بیان داشت، سوءتفاهم‌های موجود را افزایش داد و بیم آن می رود این دمل چرکین سربسته بماند و بعدها خدای ناکرده عواقبش دامنگیر همه روحانیت( که قطعا بسیاری از آنها از آن دفاع نمی‌کنند) شود. د

آنچه نوشته شد صرفا گزارشی از حرفهای شفاف مردم کوچه و بازار است. چشم بستن برواقعیت، واقعیت را از بین نمی برد بلکه دیر یا زود، روی تلخ خود را نشان می دهد.

والامر الیکم

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900553

دیگر خبرها

  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • سینما‌ها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • تنفس ۲۰ دقیقه‌ای جلسه صحن مجلس برای اقامه نماز
  • کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس کشور/ ۱۱ هزار مربی پرورشی جذب می‌کنیم
  • سینماها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • آسیب‌های موجود در جامعه به واسطه فقدان اقامه نماز است
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد