Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام، گفت: حفظ هم‌زمان برجام و ادامه تحریم‌های ظالمانه توطئه جدید آمریکا و کشورهای اروپایی علیه ملت بزرگ ایران اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، آیت‌الله محمد نقی لطفی، امام‌جمعه ایلام، ظهر امروز (17 آذر) در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مسجد جامع این شهر، اظهار کرد: انتظار غلط در برخی شکل‌گرفته است که می‌توانند روی فرانسه در مقابل آمریکا حساب کنند درحالی‌که فرانسه با اجازه آمریکایی‌ها برای پیشبرد اهداف رژیم آمریکا و صهیونیست‌ها جلوآمده و در حال بهره بردن از پسابرجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، تصریح کرد: رئیس‌جمهور فرانسه چند مدتی است که روی برنامه موشکی ایران متمرکزشده است و در میان روسای کشورهای اروپایی، اولین کسی است که با رئیس‌جمهور آمریکا هم‌صدا شده و صحبت از لزوم محدودیت در برنامه موشکی ایران کرده است.

 

امام‌جمعه ایلام، یادآور شد: رئیس‌جمهور فرانسه در چند روز پیش گفت که ایران متحد فرانسه نیست و باید در زمینه برنامه موشک‌های بالستیک و نقش بی‌ثبات کننده‌اش در منطقه تجدیدنظر کند، بااینکه فرانسه کشوری است که بیشترین تعاملات اقتصادی بعد از برجام را ایران داشته است، اما در اجرای تعهدات اقتصادی خود با ایران فرصت سوزی و تعلل می‌کند.

 

آیت‌الله لطفی، ابراز کرد: لذا دولتمردان ما باید هوشیار باشند و این تصور غلط که می‌شود به کشور فرانسه اعتماد کرد را از ذهن خود دور کنند، چون فرانسه بدون اجازه آمریکا هیچ اقدامی انجام نمی‌دهند.

 

وی، بیان کرد: لذا اروپایی‌ها به‌ویژه فرانسه در عهدشکنی و نقض برجام روش آمریکایی‌ها را دنبال می‌کنند و به دنبال نقض برجام و ادامه تحریم‌ها هستند و از خوش‌بینی دستگاه دیپلماسی و موافقان برجام به هر قیمتی سوءاستفاده می‌کند، لذا یکی از مطالبات مهم رهبری و مردم این است که باید در برابر نقض مکرر برجام، انقلابی و قاطعانه صورت گیرد.

 

امام‌جمعه ایلام، در بخش دیگری از سخنان خود یکی از مهم‌ترین ویژگی دانشجو در محیط دانشگاه را فعالیت مستمر در کسب علم و دانشی و نوآوری عنوان کرد و افزود: سازندگی اخلاقی و فکری بر اساس تعالیم و آموزه‌های قرآنی و معارف اهل‌بیت (ع) از دیگر ویژگی‌های مهم دانشجو است.

 

وی، ابراز کرد: 16 آذر روز دانشجو، یادآور اقدام انقلابی دانشجویان در برابر خیانت‌های رژیم فاسد و مزدور پهلوی پس از کودتای ننگین 28 مرداد است، دانشجویان عزیز انقلابی با تجمع در روبروی دانشگاه تهران، به اقدامات سرکوبگرانه رژیم سفاک پهلوی اعتراض نمودند.

 

آیت الله لطفی، یادآور شد: در سال 1332 که نهضت نفت با رهبری روحانیت و همراهی دانشجویان انقلابی و متعهد شروع شد، ضربات کوبنده‌ای بر پیکره رژیم منحوس پهلوی وارد گردید، گرچه متأسفانه باخیانت روشنفکران غرب‌گرا و به‌ظاهر انقلابی این قیام بزرگ ناکام و درنهایت شکست خورد.

 

خطیب نماز جمعه ایلام، گفت: با ورود نیکسون معاون وقت رئیس‌جمهور آمریکا، برای اعلام پشتیبانی از کودتای 28 مرداد و تبریک پیروزی رژیم پهلوی در نهضت نفت، دانشجویان انقلاب در اوج خفقان با تقدیم خون خود لرزه بر اندام رژیم شاه انداختند.

 

وی، بابیان اینکه آرمان‌گرایی، عدالت‌خواهی، بصیرت و دشمن‌شناسی از ویژگی‌های دانشجویان عزیز است، افزود: اصولاً جنبش‌های دانشجویی چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب در راستای عدالت‌خواهی و ظلم‌ستیزی بوده است و دانشگاه‌های ایران همواره در مبارزه با رژیم فاسد و دیکتاتور پهلوی که نماد وابستگی به‌نظام سلطه بود پیشگام بوده‌اند.

 

امام‌جمعه ایلام، خاطرنشان کرد: دانشجویان در لبیک به ندای معمار کبیر انقلاب اسلامی امام راحل در کنار روحانیت اصیل و انقلابی پیش‌قدم بوده‌اند، دانشجویان عزیز و انقلابی، با تقدیم هزاران شهید در دوران دفاع مقدس و درصحنه‌های دفاع از انقلاب و نظام کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشته‌اند.

 

آیت‌الله لطفی، تصریح کرد: پس از پایان جنگ در عرصه‌های علم و دانش و فناوری گام‌های بسیار بلندی برداشته و امروز کشور عزیز ایران اسلامی در این عرصه در ردیف کشورهای پیشرفته جهان قرارگرفته است، دانشجویان عزیز با تفکر بسیجی استقلال علمی را برای کشور عزیز ایران اسلامی به ارمغان آورده‌اند.

 

وی، ابراز کرد: اصولاً جامعه دانشگاهیان و حوزویان به‌عنوان دو نهاد مهم انقلابی، همواره پرچم جنبش‌های آزادی‌بخش و مقابله با رژیم و نظام ستم‌شاهی کارنامه درخشانی در تاریخ سیاسی ملت ایران اسلامی دارند.

 

امام‌جمعه ایلام، در بخش دیگری از سخنان خود بابیان اینکه اقدام نابخردانه رئیس‌جمهور آمریکا تسریع درروند نابودی زودهنگام رژیم جعلی اسرائیل است، گفت: انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس به‌عنوان پایتخت رژیم نامشروع صهیونیستی، توسط مثلث شوم آمریکا و رژیم‌های نامشروع اسرائیل و آل سعود خائن است.

 

آیت‌الله لطفی، افزود: بلاتردید اقدام رئیس‌جمهور آمریکا توهین به مسلمانان جهان و اعراب است، زیرا قدس خط قرمز همه ملت‌های عربی و اسلامی است و پیامدهای خطرناکی بر امنیت و ثبات منطقه خواهد داشت و علاوه بر این، احساسات بیش از یک میلیارد مسلمان جهان و مسیحیان را بر خواهد انگیخت و قطعاً زمینه مبارزات سیاسی و میدانی علیه رژیم اشغالگر را فراهم می‌کند.

 

خطیب نماز جمعه ایلام، بابیان اینکه هم ملت فلسطین و جهان اسلامی هرگز اجازه اجرایی شدن چنین توطئه‌ای را نمی‌دهند، گفت: اقدام رئیس‌جمهور آمریکا در شناسایی قدس شریف به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، نتیجه خیانت سران سازش‌کار کشورهای مرتجع عرب است.

 

وی، بیان کرد: تصمیم آمریکا لکه ننگی بر پیشانی پادشاهان فاسد رژیم عربی که شصت سال است به آرمان فلسطین خیانت می‌کنند و در پشت پرده اقدامات زشت و ننگین رژیم صهیونیستی و مقامات آمریکایی حضور دارند، است، لذا زمامدار کشورهای عربی پذیرای تحقیر تاریخی توسط رژیم آمریکا شدند و ملت‌های عرب اول باید علیه زمامداران خائن خود قیام کنند و آن‌ها را از اریکه قدرت به زیر بکشانند و بعد در برابر رژیم جنایتکار اسرائیل به پا خیزند.

 

امام‌جمعه ایلام، در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر لزوم اجرایی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: امنیت، اشتغال و درآمد و امنیت سرمایه‌گذاری، زدودن تبعیض و شکاف‌های طبقاتی، ثبات سیاسی و نظام اداری و دوری از فساد و در سیستم اداری و اقتصادی، مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی است.

 

آیت‌الله لطفی، اظهار کرد: امروز دشمنان با سلاح اقتصاد به جنگ انقلاب و نظام اسلامی آمده‌اند به‌طورقطع با مقاوم‌سازی و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، خواهیم توانست توطئه‌های آن‌ها را خنثی و درهای کشور را به روی نفوذ آن‌ها ببندیم و درآینده شاهد تحولات مثبتی در عرصه اقتصاد خواهیم بود.

 

وی، در ادامه کسب مدال طلا توسط قهرمان نامی ورزشکار متعهد برادر عزیز علی هاشمی در خاک آمریکا را به مردم شریف، ورزش دوست و قهرمان پرور استان ایلام و خانواده بزرگ و ایل بزرگ ارکوازی تبریک گفت و خاطرنشان کرد: از این ورزشکار سرافراز که نماد عزت و اخلاق اسلامی مردم عزیز ایران شد و اقدام شایسته و زیبایی این ورزشکار در خودداری از دست دادن به آن دختر، اخلاق قهرمانی را در برابر بینندگان به نمایش گذاشت، تشکر ویژه دارم.

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۶۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: اگر کارفرمایان بتوانند اعتماد نیروهای خود در محیط کار را فراهم کنند، به بهره‌وری بیشتری دست می‌یابیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی شامگاه _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ به مناسبت فرارسیدن هفته کار و کارگر در جمع کارگران شرکت نفیس‌نخ اظهار کرد: اگر کارفرمایان بتوانند اعتماد نیروهای خود در محیط کار را فراهم کنند، به بهره‌وری بیشتری دست می‌یابیم.

وی تصریح کرد: ایجاد حس اعتماد، انتشار و ترویج روحیه اعتماد و صیانت از این اعتماد اصل کار است که این فضای صمیمی و اعتمادبخش در شرکت نفیس‌نخ مشهود است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین به عملیات پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: موشک‌های ایران که راهی سرزمین‌های اشغالی شد به اقتدار کشور کمک کرد و امروز با عزت می‌توانیم حرف زیادی در عرصه جهانی داشته باشیم.

رفیعی آتانی افزود: جنگ که تمام شد برخی از سپاهیان به امام (ره) گفتند که دشمنی استکبار پایانی نخواهد داشت و باید خود را تقویت کنیم و ایشان به سپاه اعتماد کردند. در ادامه به دنبال ساخت تسلیحات نظامی افتادیم تا وابسته نباشیم و گروه شهید طهرانی‌مقدم وارد عرصه شدند و وارد تولید تسلیحات دفاعی شدیم و امروز این خلاقیت و ابتکار موجب اقتدار کشور شده است.

وی ادامه داد: به تدریج ظرفیت بسیار خوبی در سپاه ایجاد شد و در صنعت موشکی با حضور طهرانی‌مقدم‌ها به استقلال رسیدیم و امروز باید از این فرصت استفاده کرده و اسرائیل غاصب را سرجایش بنشانیم.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) با اشاره به قدرت‌نمایی نظامی ایران در در عملیات وعده صادق گفت: در این عملیات همه پایگاه‌های دشمن فعال، قدرت رهگیری و ماهواره‌ها روشن بود تا بتوانند از خود دفاع کنند؛ اما با همه دستگاه‌های پیشرفته که آسمان‌ها را رصد می‌کردند، نتوانستند با پهپادهای ما مقابله کنند.

رفیعی آتانی افزود: همین آمریکا که با جنگ آشنا است، به رژیم اسرائیل گفته بود ایران از خاک خودش به شما حمله نمی‌کند؛ اما تصور درستی از ما نداشت و امروز بر همگان اثبات شده که آنچه در ظاهر از آمریکا گفته می‌شود، با آنچه در میدان نبرد و واقعیت هست فاصله زیادی وجود دارد.

وی ادامه داد: ما در اوج قدرت قرار داریم و آمریکا تصور درستی از قدرت ایران ندارد و هر چه‌قدر تلاش می‌کند روی پاهایش بایستد تا اوج قدرت ما را ببیند، باز هم از دیدن و درک واقعیت عاجز است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین وعده صادق را اخلاقی‌ترین جنگ در پیچیده‌ترین شرایط صحنه نبرد دانست و گفت: به این ترتیب در پیچیده‌ترین نبرد دنیا پیروز شدیم و در حالی که به بیمارستان، کودک، زن و سالمند حمله نکردیم و فقط مقر نظامی و ایستگاه جاسوسی را زدیم، دشمن مستأصل شد.

رفیعی آتانی با بیان اینکه قدرت دشمن برای ما قابل اندازه‌گیری است، اضافه کرد: با تسلیحات ته‌انباری خود دشمن را زدیم و گنبد آهنین ناکارآمد شد و در گام بعدی سرعت موشک‌های بالستیک را به رخ کشیدیم. رژیم اسرائیل برای اقناع افکار داخلی خود گفت ایران را می‌زنیم، اما آمریکا ترسید و پیام داد که اسرائیل این کار را نکن و همه این‌ها نمایانگر اقتدار ایران اسلامی است.

کد خبر 748903

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست
  • برکناری نتانیاهو تنها راه نجات است/ تاکید بر برگزاری انتخابات زودهنگام
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی
  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • جنایات اسرائیل نفرت مردم آمریکا را برانگیخته است
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • احتمال استعفای زودهنگام رئیس ستاد ارتش اسرائیل
  • درخشان: سریلانکا می‌تواند شریک سیاسی خوبی برای ایران باشد