Web Analytics Made Easy - Statcounter

تربت حیدریه - ایرنا - امام جمعه تربت حیدریه با اشاره به اینکه اقدام رییس جمهور آمریکا مبنی بر اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی بیانگر هراس از پیروزی های متوالی خط مقاومت است گفت: این اقدام نشانده عجز و ناتوانی آنها در برابر جبهه مقاومت و انحراف افکار عمومی جهان از دستاوردهای پیروزی بخش خط مقاومت در از بین بردن دولت خودخوانده داعش در منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در آئین خطبه های نماز جمعه تربت حیدریه اظهارکرد: اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی ناشی از ضعف و ناتوانی جبهه استکبار در برابر رزمندگان اسلام است و امت اسلامی با وحدت همه جانبه همچنان بر حمایت از آرمان های فلسطین تاکید خواهند کرد.
وی از کشورهای اسلامی خواست ضمن محکومیت این اقدام سخیف و نابخردانه رییس جمهور آمریکا همچنان آزادی قدس شریف و مسئله فلسطین را به عنوان اولویت اصلی جهان اسلام دنبال کنند.
رییس حوزه علمیه مرحوم هراتی به هراس صهیونیست ها از استحکام زنجیره مقاومت اشاره و تصریح کرد: خط مقاومت با تفکر انقلابی بسیج هسته های مقاومت حشدالشعبی، بسیج مردمی، انصارالله، حزب الله، حیدریون، فاطمیون و زینبیون را در نقاط مختلف جهان شکل داده و باعث شده تا صهیونیست ها از این اتحاد و همدلی به هراس بیفتند.
وی تاکید کرد: حرکت توفنده جبهه مقاومت همچنان تا برچیده شدن غده سرطانی اسرائیل از صفحه روزگار ادامه خواهد یافت.
وی همچنین به مناسبت 16 آذر روز دانشجو اشاره و از دانشجویان به عنوان فرهیختگان و افسران میدان مبارزه در عرصه های مختلف یاد کرد.
در پایان اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه مردم تربت حیدریه همزمان با سراسر کشور در محکومیت اعلام قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی راهپیمایی کردند.
1744 *انتشار: علی اصغرافتاده

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۷۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هراس افسران صهیونیست از پاسخ تنبیهی ایران (فیلم)



منبع:تسنیم

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سخنگوی فارسی زبان وزارت خارجه اسراییل: نمی خواهیم به تنش با ایران ادامه دهیم (فیلم) بی اعتمادی اسرائیل به بی‌بی‌سی در لاپوشانی حمله ایران : بازبینی و سانسور گزارش میدانی خبرنگار بی‌بی‌سی (فیلم) رازهای جالبی از تایتانیک که شاید هرگز درباره‌اش نشنیده باشید (فیلم)

دیگر خبرها

  • بانک‌ها اعتبارات را به سمت تولید سوق دهند
  • هراس افسران صهیونیست از پاسخ تنبیهی ایران (فیلم)
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • فیلم| هراس افسران صهیونیست از پاسخ تنبیهی ایران
  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه
  • یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی برای سومین روز متوالی
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد
  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان