Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، هزاران نمازگزار در سنین مختلف و از طبقات متفاوت جامعه، ظهر امروز و پس از ادای نماز جمعه در سراسر استان بوشهر به خیابان‌ها ریختند و با شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل به سیاست‌های جهان استکبار در قبال انتقال پایتخت رژیم کودک‌کش اسراییل به قدس اعتراض کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آنها در حالی که پرچم‌های امریکا و اسراییل را به آتش‌زدند از مجامع بین‌المللی خواستار ورود به این موضوع و پیگیری حقوق مسلمانان در قدس شریف و سایر سرزمین‌های اشغالی شدند.

 مردم انقلابی استان بوشهر ضمن محکوم‌کردن رفتار ترامپ به عنوان نماینده آمریکای جنایتکار در امضا قدس به عنوان پایتخت رژیم اسراییل، قدس را مکانی مقدس و قبله‌گاه اول مسلمانان دانستند و  حرکت جدید امریکایی‌ها را فتنه‌ای در برابر اسلام و مسلمانان ذکر کردند.

انتهای پیام/پ

راهپیمایی مردم بوشهر جهت محکوم کردن سیاست جدید آمریکا در قدس

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۸۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امریکا : به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند

به گزارش صدای ایران به نقل از ایسنا، «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا با اشاره به مصوبه مجلس سنا برای کمک ۲۶ میلیارد دلاری به رژیم صهیونیستی تصریح کرد: «کمک به اسرائیل، آن را قادر می‌سازد تا با حملات ایران و عوامل آن مقابله کند.»

وی افزود: «بسته کمک نظامی به اسرائیل کمک می‌کند کمبود خود را جبران کند.»

جیک سالیوان افزود: «بایدن با یک کودک آمریکایی که توسط حماس بازداشت و در ماه نوامبر آزاد شده بود، ملاقات کرد.»

وی خاطرنشان کرد: «حمایت تصویب شده توسط کنگره به جایگزینی مهمات دفاع هوایی در اسرائیل کمک خواهد کرد.»

مشاور امنیت ملی آمریکا ادامه داد: «ما تعهداتی از اسرائیل در مورد تسهیل ورود کمک‌های بشردوستانه دریافت کردیم. ما برای آزادی گروگان‌ها در غزه تلاش می‌کنیم.»

وی همچنین به مساله کشف گور‌های دسته جمعی در اطراف بیمارستان‌های غزه اشاره کرد و گفت: «گزارش‌های مربوط به گور‌های دسته جمعی در غزه بسیار نگران کننده است.»

دستگاه دفاع مدنی نوار غزه روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که تعداد اجساد کشف شده از گور جمعی که روز شنبه پس از خروج نیرو‌های ارتش رژیم صهیونیستی در بیمارستان «ناصر» واقع در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه کشف شده بود، به ۲۸۳ جسد افزایش یافته است.

آفریقای جنوبی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تصمیمات دیوان دادگستری بین‌المللی را نادیده گرفته و به جنگ خود علیه غزه ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • حمایت مردم گیلان از جنبش‌های دانشجویی در امریکا و اروپا
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از مردم مظلوم غزه
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سبزوار در حمایت از اقدام جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های امریکا
  • خروش موج بیداری انسانی توسط دانشجویان/ حبس دموکراسی در سرزمین مدعیان مردم‌سالاری!
  • حمایت از طرح‌های پرورش آبزیان از سیاست‌های اصلی استان است
  • انصارالله یمن سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا را محکوم کرد
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • امریکا : به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • نگرانی امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان آمریکایی
  • عباس عبدی: ضربه ایران به اسرائیل پیروزی راهبردی بود /جذب حمایت مردم از این حمله در تعارض با برخورد با زنان در خیابان ها است