Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-03@02:04:00 GMT

دانشگاهیان در حمایت از قدس شریف متحد می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۴۸۳۵۱

دانشگاهیان در حمایت از قدس شریف متحد می‌شوند

کمیته دانشجویی رهایی قدس در بیانیه‌ای اعلام کرد: موج تجمعات دانشگاهی در حمایت از قدس شریف از روز شنبه صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری آنا، کمیته دانشجویی رهایی قدس به دنبال اقدام اخیر ترامپ بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

رهبر معظم انقلاب، امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در دیدار مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی: ادعای پایتختی قدس برای رژیم صهیونیستی نشانه عجز است اینکه ادعا می‌کنند می‌خواهند قدس را پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام بکنند، با این کار بلاشک ضربه‌ بزرگتری خواهند خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌تردید فلسطین آزاد خواهد شد.

با سلام و درود به روح پرفتوح امام عظیم‌الشان انقلاب و همه شهدای محور مقاومت در سراسر جهان اسلام، به اطلاع عموم دانشجویان و دانشگاهیان کشور می‌رساند در هماهنگی‌های انجام شده در تشکل‌های دانشجویی حاضر در کمیته در سراسر کشور و زحمات تمامی دانشجویان انقلابی و متعهد در استان‌های مختلف، به فضل‌الهی از روز شنبه موج تجمعات درون دانشگاهی و شهری در سراسر کشور آغاز خواهد شد تا بار دیگر دانشجویان و دانشگاهیان انقلابی طلایه‌دار عدالتخواهی و ظلم‌ستیزی باشند.

اتحاد و هماهنگی یکپارچه تشکل‌ها با محوریت آرمان قدس امر مبارکی است و امید است با حضور تمام تشکلهای و کانون‌های دانشجویی در مسئله مذکور این امر مبارک گسترش بیشتری پیدا کند.

اقدامات میدانی و تبیینی بعدی در سطح پایتخت و دیگر استان‌ها از طریق رسانه‌های معتبر دانشجویی و در قالب اعلامیه شماره 2 اعلام خواهد شد.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۸۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان

تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا علیه جنایات اسرائیل در نوار غزه برگزار شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دانشجویان دانشگاه‌های کشور این هفته در حمایت از خیزش جهانی برای محکومیت رژیم صهیونیستی تجمعات اعتراضی برگزار و جنایات این رژیم را محکوم کردند.

در همین راستا تجمع دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا با حضور دکتر عبدالرضا پازوکی؛ رئیس این دانشگاه، معاونین، مدیران و کارمندان و دانشجویان بین‌الملل دانشگاه بعد از ظهر امروز برگزار شد.

در ادامه تصاویر این تجمع را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشت آهنین علیه خیزش دانشگاهیان آمریکا اثرگذار نیست/ فعال شدن بسیج دانشجویی این بار در ایالات متحده
  • دولت مسائل کشور را با کمک و حمایت از دانشگاهیان حل می‌کند
  • تجمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان
  • تجمع دانشجویان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان
  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه
  • ادامه حمایت دانشجویان ایرانی از خیزش دانشجویان در جهان/ دانشجویان شریف تجمع کردند+ فیلم
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در حمایت از خیرش اساتید و دانشجویان آمریکایی و اروپایی
  • خیزش دانشجویی حمایت از غزه به کشور عربی رسید