Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز،ب یانیه‌ی دانشجویان دانشکده‌ی نفت آبادان بعد از حضور بی‌طرف در دانشگاه صنعت نفت به شرح زیر است:

دستاورد حضور بی‌طرف، معاون آقای زنگنه در دانشگاه صنعت نفت تقریبا «هیچ» بود. بعد از ۱۸ روز اعتراض و اعتصاب دانشجویان دانشگاه صنعت نفت همه امیدوار بودند آقای بی‌طرف برای شنیدن و حل مشکلات موجود به آبادان آمده باشند، ولی خیلی زود معلوم شد که قصد ایشان صرفا «تهدید» دانشجویان دانشگاه صنعت نفت است تا جایی که حتی قول «پیگیری» مشکلات موجود را هم به ما ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته از وزارتی که به رئیس دانشگاه گماشته‌ی خود دستور تعطیلی رستوران دانشکده برای فشار آوردن به دانشجویان را می‌دهد بیش از این انتظاری نباید داشت.

متاسفانه خبر ۲۰:۳۰ نیز با پخش کاملا گزینشی سخنرانی ایشان، به افکار عمومی اینگونه القا کرد که اعتراض دانشجویان پایان یافته است و بی‌طرف در قامت یک ریش‌سفید به ماجرا پایان داده است. در حالی که در واقعیت حضور ایشان صرفا موقعیتی بود که مسئولین «همیشه در صحنه» یا دقیق‌تر بگوییم، شخص آقای #هاشمی، خوش‌خدمتی‌های خود را برای ایشان بروز بدهند.

به صراحت عرض می‌کنیم با آمدن بی‌طرف به دانشگاه صنعت نفت، نه تنها تمام مشکلات دانشجویان صنعت نفت حل نشده باقی ماند، بلکه حمایت جانانه‌ی ایشان از هیئت رئیسه‌ی ناکارآمد و گماشته‌ی خود، عصبانیت دانشجویان را بیش از پیش برانگیخت. تا جایی که دانشجویان مجبور شدند در روز دانشجو که متعلق به آن‌هاست دست به «اعتصاب غذا» بزنند که البته به نظر می‌رسد این قبیل اعتراضات اثری در رفتار گستاخانه‌ی هیئت رئیسه‌ی ناکارآمد دانشگاه صنعت نخواهد داشت. آن‌هایی که فقط نگران میزشان هستند، به لشکر یزید یا امام‌حسین(ع) نگاه نمی‌کنند، مراد فقط حکومت ری است!

فریاد حق‌خواهی و حق طلبی دانشجویان صنعت خاموش نشده است. بعد از گذشت سه هفته از شروع اعتراضات دانشجویان دانشگاه صنعت نفت، متاسفانه هنوز پایانی را برای آن شاهد نیستیم. به صراحت اعلام می‌کنیم حضور آقای بی‌طرف هیچ‌ گرهی از مشکلات دانشگاه را حل نکرد و صرفا چراغ سبزی برای مسئولین دانشگاه بود که به سرکوب صدای دانشجو و برخورد امنیتی با دانشجویان ادامه بدهند. روز دانشجوی امسال، برای دانشجویانی که مجبور به اعتصاب غذا بودند، از همه تلخ‌تر بود‌. اما تلخ‌تر از این اعتصاب، سکوت محض مسئولین و نمایندگان مجلس در قبال این ظلم آشکار است.

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۷۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوستن دانشگاه سوربن به جنبش ضدصهیونیستی 

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از پاریس، دانشگاه‌های فرانسه یک به یک به جنبش ضد صهیونیسم می‌پیوندند. پس از دانشکده مطالعات سیاسی، دانشگاه سوربن فرانسه شاهد اعتصاب و تظاهرات دانشجویی ضد صهیونیستی و حمایت از غزه و فلسطین بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دانشجویان دانشگاه سوربن در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت دولت‌های غربی از این رژیم؛ کلاس‌های درس را تعطیل و در محوطه اصلی دانشگاه، چادر برپاکردند که با یورش پلیس ضد شورش مواجه و تعدادی از آنها دستگیر شدند.

دانشجویان در ادامه در خیابان‌های اطراف دانشگاه تجمع کردند و شعار  اسرائیل جنایتکار، مکرون همدست  سردادند.

در این اعتراضات تعدادی از دانشجویان یهودی ضدصهیونیسم نیز حضور داشتند.

جلوگیری از فاجعه انسانی در رفح، تحریم کالا‌های رژیم صهیونیستی و ممانعت از حضور این رژیم در بازی‌های المپیک پاریس از جمله خواسته‌های دانشجویان دانشگاه سوربن بود.

دیگر خبرها

  • مهارت آموزی به یک هزار دانشجو در واحد‌های صنعتی دزفول
  • آغاز به کار کنگره همکاری‌های دولت ،دانشگاه و صنعت در قم
  • ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان
  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد
  • پیوستن دانشگاه سوربن به جنبش ضدصهیونیستی 
  • تاسیس ۳۱ دانشگاه فرهنگیان مجزا با چه تدبیری انجام می‌شود!
  • تربیت نیروی ماهر در گرو ارتباط دانشگاه و صنعت
  • تحصیل ۳۴۰۰ دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای چهارمحال وبختیاری
  • ارتباط صنعت و دانشگاه، هدف اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای