Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز گیلان با پیتر شرون سهامدار اصلی 2 شرکت سان فارمینگ و آلکسیس در دیدار با استاندار برای احداث نیروگاه های خورشیدی و اجرای پروژه تولید همزمان انرژی و غذا در قالب تولیدگلخانه‌ای محصولات غذایی با بکارگیری تکنولوژی هیدروپونیک و آکواپونیک در گیلان اعلام آمادگی کرد.
استاندار گیلان در دیدار با این سرمایه‌ گذار آلمانی حمایت و پشتیبانی از سرمایه گذاران را از اولویت‌های مهم استان برشمرد و افزود: مدیران در حمایت و پشتیبانی از سرمایه گذاران برای رشد و توسعه استان از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نباشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
مصطفی سالاری تولید همزمان انرژی و غذا در نیروگاه‌های خورشیدی را کار جدیدی در کشور دانست و افزود: تحقق این طرح مهم علاوه بر ایجاد فرصت‌های شغلی، انتقال تکنولوژی را نیز در پی خواهد داشت.
وی اجرای این پروژه را مقدمه‌ای برای بهره‌ گیری دیگر استان‌ها از این تکنولوژی عنوان کرد.
پیتر شرون سهامدار آلمانی و اصلی 2 شرکت سان فارمینگ و آلکسیس در نظر دارد در فاز نخست طرح تولید همزمان انرژی و غذا  66 میلیون دلار سرمایه گذاری کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۸۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش موقعیت های سرمایه گذاری گیلان در ایران اکسپو ۲۰۲۴

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ وزیر کشور در بازدید از غرفه توانمندی‌های گیلان در اکسپو گفت: استان گیلان بهشت ایران با ظرفیت‌های کم نظیر است.
دکتر احمد وحیدی با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی، تجاری و صادراتی گیلان افزود: باید از ظرفیت‌های کم نظیر گیلان به بهترین نحو بهره برده شود.
استاندار گیلان در حاشیه این بازدید گفت: ۲۰ موقعیت سرمایه گذاری با ۹۰ همت (۹۰ هزار میلیارد تومان) اعتبار در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ معرفی شده است.
دکتر اسدالله عباسی با بیان اینکه این نمایشگاه، فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری کشور به ویژه گیلان است، افزود: تلاش شده توانمندی‌های اقتصادی، تجاری، کشاورزی و صادراتی در کنار زنجیره‌های ارزش ایجاد شده در راستای جهش تولید به سرمایه گذاران معرفی شود.
ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی در محل نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در سالن ۴۱ نمایشگاه دائمی تهران در حال برگزاریست.
این نمایشگاه از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت در تهران ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • نمایش موقعیت های سرمایه گذاری گیلان در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • گیلان قطب صنایع غذایی در کشور
  • افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید
  • شروط حضور دانش‌بنیان‌ها در معادن
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • عبور از تحریم‌های نفتی و رکوردشکنی فروش نفت خام
  • بیش از ۱۰۰ همت سرمایه گذاری در گیلان اجرایی می شود
  • آمادگی ۲۵ بسته در بجنورد برای جذب سرمایه‌گذار
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان