Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@08:07:21 GMT

محبوب‌ترین توئیت‌های سال ۲۰۱۷+عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۴۸۵۷۸

محبوب‌ترین توئیت‌های سال ۲۰۱۷+عکس

پست‌های اوباما مرتبط با راهپیمایی سفید‌پوستان نژادپرست در شارلوتزویل و تصاویر او با گروهی از کودکان از نژادهای مختلف محبوب‌ترین توئیت‌های سال ۲۰۱۷ بوده‌اند. آفتاب‌‌نیوز : سرویس بین‌الملل- رسانه‌های خبری گزارش داده‌اند که باراک اوباما رییس‌جمهوری سابق امریکا توانسته بیشترین محبوبیت را به دلیل توئیت‌هایش در سال ۲۰۱۷ میلادی در فضای مجازی از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش آفتاب‌نیوز، پست‌های اوباما مرتبط با راهپیمایی سفید‌پوستان نژادپرست در شارلوتزویل و تصاویر او با گروهی از کودکان از نژادهای مختلف محبوب‌ترین توئیت‌های سال ۲۰۱۷ بوده‌اند. 
سه توئیت از نه توئیت برتر سال ۲۰۱۷ از آن اوباما هستند. نکته جالب این که ترامپ توئیت‌هایش هیچ محبوبیت خاصی را کسب نکرده‌اند و در زمره محبوب‌ترین‌های ۲۰۱۷ نبوده‌اند. 
محبوب‌ترین توئیت اوباما عکسی از او در کنار کودکان از نژادهای مختلف بود که در متن مرتبط با آن نوشته بود هیچ‌کس متولد نمی‌شود که شخصی دیگر او را به دلیل پوست یا پیشینه نژادی یا دینی مورد نفرت قرار دهد. 
بیشترین ریتوئیت توئیت‌های ترامپ، مربوط به توئیتی از او علیه شبکه خبری سی ان ان با ۳۶۲ هزار ریتوئیت بود در حالی که بیشترین ریتوئیت توئیت‌های اوباما ۱.۷ میلیون‌بار اشتراک‌گذاری توسط کاربران بوده است که خود نشان‌دهنده محبوبیت بیشتر توئیت‌های اوباما در مقایسه با ترامپ است. 
توئیت‌های محبوب دیگر اوباما ستایش او از سناتور جان مک کین، در زمانی که او دچار سرطان بدخیم مغز شده بود؛ آن‌هم علیرغم اختلاف‌نظرهای سیاسی عمیقی که با او داشت. همچنین اوباما در توئیتی با تولد بایدن معاون‌اش شوخی کرده بود. 

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۸۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!

آفتاب‌‌نیوز :

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قرارداد‌های فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آن‌ها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

حال مرتضی پورعلی‌گنجی از بدقولی‌های رضا درویش دلخور شده است و به نزدیکان خود اعلام کرده اگر این شرایط ادامه‌دار باشد در پایان فصل از پرسپولیس جدا می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • از «گشت ارشاد» تا «طرح نور» فقط دو نوروز فاصله افتاد؛ برای زنان پرونده قضایی تشکیل می‌شود؟
  • اولین گل ماسکرانو برای بارسلونا پس از 7 سال و انجام 319 بازی (لالیگا - 26 آوریل، 2017) / فیلم
  • از «گشت ارشاد» تا «طرح نور» فقط دو نوروز فاصله افتاد/ برای زنان پرونده قضایی تشکیل می‌شود؟
  • توئیت جدید عضو دفتر رهبری درباره سردار بلندپایه سپاه
  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • با زور نمی‌توان دین‌داری و حجاب ترویج کرد | توئیت فضائلی جریان به ظاهر ارزشی را آشفته کرد | رئیسی مدافع گشت ارشاد است
  • توضیحات کریمی قدوسی درباره توئیت جنجالی خود برای ساخت بمب اتمی در طول یک هفته
  • روزهایِ آخر کریمی قدوسی در پارلمان؛ طلایه دار ادعاهای تکذیب شده /توئیت های عضو پایداری دردسر هسته ای ایجاد خواهد کرد؟
  • برگزاری جشن تولد برای خالو قنبر راستگو هنرمند محبوب هرمزگانی
  • شنبه محبوب، پنجشنبه مغموم