Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه استان اردبیل تاکید کردند: آمریکا با توطئه‌های مختلف درصدد سرپوش گذاری به عجز و ناتوانی‌اش است و این اقدامات همیشه ماهیت واقعی دشمنان و استکبار جهانی را به اثبات می‌رساند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استان اردبیل، حجت‌الاسلام میکائیل مقدسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان نیر اظهار داشت: آمریکا با توطئه‌های مختلف درصدد سرپوش گذاری به عجز و ناتوانی‌اش است و این اقدامات همیشه ماهیت واقعی دشمنان و استکبار جهانی را به اثبات می‌رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: معرفی قدس شریف بعنوان پایتخت رژیم صهیونیستی یک اقدام ددمنشانه‌ای است که آمریکا برای تحریک احساسات مسلمانان جهان در نظر گرفته و به همین دلیل اعتراض شدید مسلمانان را به دنبال داشته است چرا که این چندمین باری است که آمریکا چنین حرکت و اقدام ابلهانه‌ای انجام می‌دهد.

امام جمعه نیر گفت: شکست داعش آمریکا، رژیم صهیونیستی و سردمداران آن‌ها در منطقه را ضعیف کرده است و به همین دلیل دشمنان سعی بر این دارند که فتنه جدیدی را در منطقه راه بیندازند و به طور حتم مسلمانان در جای جای دنیا جواب دندان شکنی به این عمل خواهند داد و ساکت نمی‌نشینند.

مقدسی اظهار کرد: در عصر کنونی نیاز است همه مسلمانان با آگاهی و هوشیاری تصمیم بگیرند و در مقابل تهاجمات و هجمه‌های فرهنگی دشمنان و استکبار جهانی ساکت نمانند چرا که هم‌اکنون این موضوع بیش از هر موضوع دیگری حائز اهمیت است و بی‌اطلاعی در این زمینه می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری به دنبال داشته باشد.

وی تصریح کرد: رعایت تقوا و پاکدامنی نیز توصیه‌ ما به جوانان است و انتظار داریم این موضوع مورد توجه واقع شود تا بتوانیم با حرکت در مسیر تعالی و معنوی به جامعه‌ای ارزشمند و متعالی دست یابیم.

اقدامات شبانه‌روزی راهداری و شهرداری خلخال رضایتبخش است

حجت‌الاسلام سیدمحسن محسنی در خطبه‌های نماز جمعه خلخال اظهار داشت: تلاش و اقدامات شبانه‌روزی راهداری و شهرداری خلخال رضایتبخش است و تاکنون در این زمینه شهرداری و راهداری خلخال در ارتباط با برف‌روبی و بازگشایی مسیرهای مسدود شده به خوبی اقدام کرده‌اند.

امام جمعه خلخال افزود: انتظار داریم سرعت بخشی به امور با توجه به اهمیت مسئله مورد توجه واقع شود تا خروجی‌های مناسبی را در این زمینه شاهد باشیم و مشکلات و موانع پیش رو را در این زمینه برطرف کنیم.

وی بیان کرد: بارش برف سنگین در شهر خلخال سبب مسدود شدن بسیاری از معابر عمومی این شهر شده که کار شبانه کارکنان بخش برفروبی شهرداری در برفروبی و بازگشایی خیابان‌های اصلی شایسته تقدیر و قدردانی است و امیدواریم مسئولان در این زمینه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

محسنی با محکوم کردن اقدامات اخیر ترامپ نیز بیان کرد: ترامپ با این دست از کارها فقط جایگاه واقعی خود را نشان می‌دهد و اقدام اخیر ترامپ در اعلام قدس شریف به عنوان پایتخت اسرائیل فقط نشان دهنده یک کار ابلهانه و بازی کردن با احساسات مسلمانان جهان است.

امام جمعه خلخال افزود: سکوت در برابر این اقدامات به هیچ وجه قابل بخشش و پوشش نیست و مسلمانان در مقابل این همه ظلم و جوری که دشمنان و استکبار جهانی درصدد پیاده‌سازی آن هستند ساکت نمی‌مانند.

انتهای پیام/

R41374/P1357/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۹۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان

در این تجمع اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان گرد هم آمدند و شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل سردادند.

در این مراسم معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: رژیم صهیونیستی و حامیان آن کینه‌ای تمام نشدنی در دل مردم و مسلمانان ایجاد کرده‌اند و مطمئن باشند مسلمانان نمی‌گذارند خون‌های پاک هدر رود.
سردار عوضعلی فقیری افزود: جهاد و شهادت عامل اصلی سعادت، عزت و سرافرازی مسلمانان است و ملتی که از مرگ نترسد ذلیل نمی‌شود.
وی خاطرنشان کرد: رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی در طول عمر نکبت بار خود به دفعات چهره خبیث و حیوانی خود را به جهانیان نشان داده و ثابت کرده که در راه سلطه جویی از هیچ جنایتی فروگذار نخواهد کرد.
هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: رزمندگان جبهه مقاومت و حماس برای عملیات طوفان الاقصی از روحیه مردم نظام جمهوری اسلامی ایران الگو گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • هشدار صنعاء نسبت به توطئه‌های آمریکا برضد یمن
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • تقویت اقتصاد کشور دشمنان را ناامید خواهد کرد